torsdag, juli 16, 2009

Fra Celines hagehytte

I dag har jeg bakt noen knallgode loff som jeg virkelig kan anbefale. Oppskrift finnes her. Vi har laget smoothies og dinglet i hengebenken. Deilig.
Så har jeg tatt noen bilder fra den knøttlille hytta til Celine
 
På veggen har jeg hengt to kort med maileg kaniner som jeg har rammet inn.  Jeg har skrudd fast rammene iveggen, slik at de ikke skal falle i gulvet og knuse. Gardinene er et sammarbeidsprosjekt mellom meg og Janome´n, men vi mangler til døren og det ene vindu........
 
Hytteeieren har også bildet sitt på veggen.
 
Innerst i hytta har jeg skrudd opp en hylle (i ekte blogger-stil), og pyntet med de søte koppene fra IKEA. Koppene er knuselige, men det har ramlet endel kopper i bakken, men ingen har knust!
 
Det er flere enn meg som digger den nye hengebenken..........

Christine
Posted by Picasa

24 comments:

Mari sa...

Trehjulssykkel på Ikea - genialt! Ellers synes jeg lekehytta til den lille var utrolig søt. Spesielt likte jeg kaninbildene (og selvfølgelig Celinebildet da.)

Ha en fortsatt fin dag!

Cathrin sa...

Før ei utruli fin lita hytte, perfekt førr ei lita prinsesse! :O)
Dokker får ha en fortsatt fin sommer! :O)

Camilla- casual living sa...

guri så koselig liten hytte...
gleder med så til vi en gang får have, da blir det dukkestue på jentene- garantert. hvertfall etter å ha sett den nydelig lille hytten Celine har fått.

Whoopsi Daisy sa...

ååååå...... nydelig bilde av Celine i hengebenken....

Unknown sa...

Så fine bilder! Kjempesøt hytte. :)

Hulda sa...

Skikkelig flotte bilder fra hagehytta. Så idyllisk og lekkert. Celine ser ut til å kose seg i husken. :)

Gry sa...

Den hytta har du gjort fantastisk fin!! Herlige bilder! Vet du hvor inspirerende du er??!;-)

Ha en fin kveld!!

Monja sa...

Super herlig hytte for en liten frøken:)du er utrolig flink...loffen så super god ut,og skal prøves ut ved neste anledning jeg trenger det;)ha en super kveld....

Unknown sa...

Så søt lekehytte lille Celine har! Så gjennomført og koselig;)

Ha en flott helg :)

Sigrid sa...

Hei!

Så flott hytta har blitt! Kan tenke meg det er deilig å ligge der å dingle ja :)

*Klem

Villa Creme sa...

Jeg har bursdag på onsdag, da skal jeg ønske meg slik loff til frokost. Da skal mannen få noe å bryne seg på tidlig på morgeskvisten;)Skal skrive ned oppskriften til han nå.
Bildet av Celine i køyen er som tatt rett ut av en Lexington katalog! Utrolig flott bilde!

*sne* sa...

For et søtt og herlig minihus!

Balke gård sa...

Nusselig, nydelig lekehus!!!

Margrethes hus og hage sa...

Så koselig hytte :) Og deilig med en hengebenk å sitte og dingle med bena i :)

Hilsen Margrethe

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg
For en koselig hytte Char fått seg. Nydelige farger og flott innredet. Vi har en stående nede i hagen og selv om prinsessa er for stor til å leke i denne vurderer jeg seriøst å innrede denne. Mor lille paradis.
Skal fundere litt på dette.
Ha en herlig dag Christine. Klem fra Elin:O)

Anonym sa...

Utrolig fin lekestue celine har fått seg, kan jeg spørre hvor du har kjøpt den??

Hilsen trofast bloggleser:)

Fregnepetra sa...

Hei. stilig hytte til C og fantastisk hengebenk....hvor har du kjøpt hengebenken din?

hvitstil.com/Christine sa...

Hei hei

Hengebenken er fra Verket Interiør, men av merket Nordal.

Hytta til Celine er kjøpt på toys r us.

Christine

Fregnepetra sa...

...forresten...var en tur på nesøya og brønnøya i går og avsluttet utflukten med is på macdonalds på billingstad....på vei ut så jeg en kjent mann jeg nesten sa hei til...men så slo det meg....det er et kjent fjes for meg, men mitt er ikke kjent for han...det var din mann. Så om mannen din følte seg litt beglodd i går av ei på vei ut fra maccern idet han var på vei inn på matbutikken så var det bare meg...

hvitstil.com/Christine sa...

Så gøy. Det skal jeg fortelle han når han kommer hjem. Jeg må le.... ser for meg situasjonen. hihihi

Klem C

ChezJeanette sa...

Så flott hus Celine har fått! Driver og maler et lite hus til barna mine nå også. Det ble brukt til å oppbevare hage ting og uteleker til ungene. Nå etter å fylt en hengerlass med søppel (!!!) så nærmer vi oss ferdig.
Jeg legger ut bilder snart.

Det bildet av Celine i hengehusken var helt fantastisk. Ser ut som hun koser seg godt :-)

ninabakke sa...

Utrolig koselig :D

Anonym sa...

Kjempe fin hagehytte dere har, ønsker meg en slik selv. Fant en kjempe fin dukkestue på foreldremanualen.blogspot.com litt i samme stil. Fortsett med den fine bloggen.

Anonym sa...

geotorelxzp debt consolidation loan
credit companies