fredag, september 12, 2008

Nasse Nøff, Tussi og Samejenta

I dag har Celine og jeg hatt venninne besøk. Vi har kost oss med Ingers Rugbrød og eplekake. Venninnen min hadde med seg parkdressen til eldste datteren og vinddressen til minstejenta som vi skulle brodere på.
Her fikk storesøster Ane  en liten Nasse på dressen.
Minstejenta Sara som er nesten akkurat like gammel som min Celine fikk en Tussi på ryggen

Her sitter Celine modell med samelua som hører til pesken fra "mor I nord"
Ha en fin fredag alle sammen. I dag begynner danseprogrammet som er en favoritt. Vi skal heie på "Burre" og spise pizza i kveld!

5 comments:

Familien Tuv sa...

Gjett hvem som ble begeistret over en søt liten Nasse på parkdressen da hun kom hjem fra barnehagen!!!? Ane sender masse takkehilsner:D

Ingunn sa...

jeg har alltid vært stor fan av ole brum!My Hero!

Fru Fjeldhammer sa...

Så stilig det er med slike broderier!!

Nydlige jenta de, kledde "same"lua veldig godt...

God helg til deg og dine!!

Photo-Me-Life sa...

:) Hvor skjønn hun ble i den lua....

familiens Johnsens hverdag sa...

Fy for noen vakre broderier:) Hvordan gjøres dette? Hva slags maskin gjør det? Sånn vil jeg ha også:) Flott blogg har du også:) God helg