torsdag, september 25, 2008

En liten og en stor.

Venninnen min har en pike på 21/2 og en på nesten 6 mnd(som Celine) Hun har synes at det har vært vanskelig å fine like klær til jentene sine. Baby klær er jo en kolleksjon opp til 2 år (som regel), og så er barnekllær fra 2 år og oppover.

Derfor har jeg sydd like kjoler til jentene. Jeg er veldig spent på om de passer, men jentene er syke så jeg blir nok å vente noen dager til før jeg tørr å gå på besøk.

Knappene er sydd på med supermange sting. Jeg er jo livredd for at disse små skal sette en slik en i halsen.

"Mommy and me" har jeg brodert i alle kjolene jeg har sydd.


Så at ei lita ei som jeg nesten er Tante til hadde vært å kommentert forrige innlegg. Søte Marte ba meg huske på at hun blir 2 år snart og at Marthes mamma syntes at kjolene mine var så fine.
Det skal jeg selvfølgelig huske på Marthe! Klem til deg og mamman din.


I dag har Celine og jeg gått lang tur med Barselgruppa rundt Semsvannet. Deilig var det. Utrolig vakkert med alle fargene i naturen på denne tiden av året. Etterpå satte vi oss ned med nister. Jeg hadde tatt med en stor pose kanelbullar! Mmmmm

4 comments:

home 4us sa...

For noen nydelige kjoler. Heldige jenter sier bare jeg altså:)

Ha ei trivelig helg, ja for det er helg igjen!!

aase sa...

Oj oj, her går det unna på kjolefronten!! De er heldige som har dere som venner ja!! flotte kjoler til småttisene!!

Monicas sa...

Fader rullan for noen "nudelige" kjoler..
Må innom av og til her å se, da jeg syns du har en så koselig og fin blogg..

♥bagatellar♥ sa...

Så skjønne:-D Var en aldri så liten tur til til Spjelkavika ved Ålesund og titta på symaskiner der, sukk og stønn, en får jo så himla lyst på en skikkelig maskin, og en brodermaskin og en owerlock osv osv... Kanskje det er på høg tid å huske å levere inn lottokupongen eller??? Enn så lenge får jeg fint klare meg med jalla maskina mi fra europris til tusenlappen...