torsdag, september 11, 2008

Nytt på kjøkkenet

Vi er veldig heldige vi. "Mor i Nord" syntes at vannkokeren vår hadde sett sine beste dager, derfor har hun kjøpt en ny superfin vannkoker til oss. Tusen takk





Også var Celine og jeg en tur på biblioteket i dag, og da gikk vi forbi et vindu der denne krukken stod utstilt. (50%!!!) Den ble med hjem og skal huse de mest brukte kjøkkenredskapene våre. (Mest brukt er ikke pølseklipa- den ble bare med for trefargens skyld!)


Også ble den en dørstopper, praktisk når baby, vogn, bilsete, poser og foreldre skal inn samtidig.
Nå skal jeg prøve meg på Ingers rugbrød, fikk det servert på barseltreff for noen dager siden og det var jo så godt!

Ha en fin fin kveld.

Christine

PS: Det finnes ikke Rice Krispies (frokost blanding) på "min" Rema, noen som har sett det? Blir glad for tips.

14 comments:

ever changing sa...

Hi,
I am new to your blog but it is already very interesting! You have very cute kid and a great family!
take care,
Wish

lillanett sa...

Hei. du får bare rice krispies inni de pakkene med mange småe esker med kelloggs frokostblanding. der får du to st på 20g. :)

Sologbolig sa...

Den vannkokeren var kjempestilig. Den hadde vert fin på mitt kjøkken også! Ha ein trivelig kveld!

tinemor sa...

Heldig ja.
Den vannkokeren var flott.
Fine ting du har kjøpt degå.
Ligger noen awarder til deginne hos meg
;-)

Anonym sa...

Ingers Rugbrø er et av de beste brød som finnes :) nam nam :)

Lykke til!

Anonym sa...

Hei!

Hvor har du kjøpt den dørstopperen? Den var så fin :-) fin blogg forresten :-)

Anonym sa...

Så stilig den vannkokeren var!!

Cathrine sa...

Nydelig vannkoker du har fått da,skulle ha hatt en ny jeg også,men den er som sagt ikke ødelagt.(så da er det vel bortkastet ifølge min kjære).
Klem

Lykkelita sa...

Nydelig vannkoker, snill mamma, ingen tvil om det! (Ho e jo ei veldig snill tante også)
Fikk sms ja, håpe det e rett maling æ har kjøpt i dag. Lady interiør 80 blank. Har grunnet og nå malt ett strøk, må nok ha ett til:) Tenkte skifte knotter også, men aner ikke hvor de har slikt her i byen, må vel rundt å lete litt!
Klem:)

Liza i pepparkakshuset sa...

Snäll mamma som dessutom har bra smak :)

Trevlig kväll
Kram Liza

LillaLykke sa...

For en lekker vannkoker!! :) Nydelig krukke og tøff dørstopper! Ser ut som du er klar for en ny helg, kos deg masse! :)

Fregnepetra sa...

jeg får rice crispies på menyen der jeg bor. Og så tror jeg noen ultra og centra har de. eller så pleide jeg å kjøpe de is verige da jeg ikke fant det i norge en periode. lykke til på ricecrispijakt

TM sa...

Kjempefin vannkoker! Vet du hvor den er kjøpt? Er på utkikk etter en ny, fordi den vi har er helt elendig å helle fra...

Yeruska Chinga sa...

Hei, Christine!
jeg er en fast leser her som lurer så inderlig på hvor din flotte vannkanne er kjøpt fra. Og hvilken type farge du brukte på ikearammen din, jeg har en lignende stående her hjemme.

Takk på forhånd =)