lørdag, september 27, 2008

Baby/barneseng

For en tid tilbake var det en dame som spurte hvilken barneseng jeg hadde valgt til Celine. Jeg ønsket en som ikke hadde sprinkler på kortsiden, så da kjøpte jeg Philip sengen på Babykos. (Er i alle fall 90% sikker på at den het Philip)

Hadde jeg ville brukt mere penger på en barneseng hadde jeg valgt denne fra sprell.no
                                                                                                    Foto: sprell.no
For inspirasjon til barneromet anbefaler jeg den amerikanske nettsiden Pétit Tresor
Enormt utvalg av alt til barn og baby. Mye amerikansk(!) og mye fint.  De sender internasjonalt. 

Ha en herlig kveld.

Christine

9 comments:

Hem och Lycka sa...

Ja, en Sebra kommer det absolut bli till vår lille/lilla bebis så småningom. Den är underbar! kram!

Anonym sa...

Hei!
Kjempefin blogg!)
Broderer du alt selv?
-Wilma-

mali-mo sa...

Ja...en sånn seng hadde vært noe du :) har seng uten sprinkler på kortsidene til lillemalien også og syns det er finest ;)

hvitstil.com/Christine sa...

Anonym:
Jepp. Broderer alt selv. :)

Fru Fjeldhammer sa...

åh, skulle jeg hatt flere barn hadde jeg ville kjøpt den juno senga, den er så fin!!

Jeg lurer på om jeg kan spørre deg om noe... vi holder på å pusse opp entreen vår og jeg har lett og lett i butikker etter de hjorte knaggene dine, er det lov å spørre deg hvor du har kjøpt de? (gir snart opp jeg...*S*)
Verket interiør hadde bare messing igjen.. jeg vil gjerne ha hvite...!

ha en kreativ og fin søndag!!

klem

Anonym sa...

Må bare få si at jeg fikk lyst til å flytte rett inn på soverommet deres som jeg regner med det er du viser på toppen av bloggen din ! For et romantisk og stilfullt rom. Me love a lot ! Takk for inspirasjonen ;o)

Anonym sa...

Hi igjen!
Men broderer du med frihånd?
Legger ikke noe over?
-Hilsen Wilma-

hvitstil.com/Christine sa...

Klart du kan spørre om det. Jeg kjøpte mine på Bolina på Stabbæk. Det begynner å bli en stund siden, men det er ikke lenge siden jeg så dem en eller annen plass. Skal prøve å tenke neg om hvor det var, kommer ikke på det i farten.

Klem fra Christine

hvitstil.com/Christine sa...

Wilma:
Nei nei nei, bare med maskin!