mandag, september 08, 2008

Lekeoppbevaring i stua er ferdig

Nå har det vært noen kvelder med sying, og endelig er den ferdig. Her henger lekevesken på lekegrinda som ett vennepar som har lånt oss.
Jeg har brodert LEKER på lokket og foret med voksduk som er helt likt stoffet jeg har brukt. For at vesken skal holde seg litt stiv, har jeg strøket på ett slags stivelsestoff, som jeg ikke aner hva heter, men finnes på Stoff og Stil
Husbonden hjalp meg å sette inn metallhull, sånn at jeg kunne stramme" veska" med anorakk snorer.
Jeg har laget brede reimer med borrelås, sånn at den kan festes på lekegrinda og/eller senga til Celine.
Den kan også henge på ryggen til tripp trappen.



17 comments:

♥bagatellar♥ sa...

Wow, den var kjepesmart og veldig fin:-D Flink å sy er du også ser eg.

by Siv sa...

Aiaig kreativt :)
Nydelig farge og snitt
*Siv*

ESMERALDAS HJERTE sa...

LEKKER OPPBEVARING!!!!!

Ha en fin kveld:)

AGENT 77 sa...

Tack själv, jag länkar dig me såklart!!

vi ses!!

kram E

innendørs sa...

det blei jo helt knall:)

Prinsesse Elin sa...

Kjempefin Christine. Denne elsker jeg:O) Hvordan var reinstyr steika???? Bare for jeg leste det innlegget så har jeg drømt om reinstyrstek i natt så dette må vi ha til helga. he he Har du noen fler gode oppskrifter jeg kan ta med inn i drømmeland??? ha ha

Anonym sa...

Jeg er helt mål løs... er det mulig liksom, du er så utrolig flink og dette er design på aller høyeste plan!
Du kan ta patent på denne og selge til Fru Lyng eller lignende, den var rålekker og jeg skjønner ikke at en som har så bra talent som deg kun kan pusle med dette hjemme. Den oppbevaringvesken kunne bli brukt til andre ting også med annen tekst. Jeg ser på bildene igjen og igjen og ser at det er så gjennomført og lekkert alle detaljene... Du er et TALENT utenom det vanlige!!!!
Gratulerer!! Tenker på de kjolene du har laget til tulla di også, dette er design på høyt plan, jeg håper du er klar over det :)

Huset på kollen sa...

Den var både superfin og veldig smart, jammen har du mange gode idéer og er flink til å sette dem ut i livet. Har en liten award til deg, som du kan hente hos meg :)

Ingunn sa...

Så flink duer!!!Skikkelig fin!!!SÅnn vil jeg ha når det bilr kids!;)

Anonym sa...

Hei,
Skal si du bytter ut utseende på Bloggen din mye for tiden, den har vært fin hele tiden syntes nå jeg!
Det ligger en overraskelse til deg på min Blogg, ta en titt :)

søte drømmer sa...

Kjempefin! Føyer meg inn i rekken med beundrende kommentarer, sånn kunne jeg hatt trengt for i stuen her også! God kveld, klem Tone.

fru vims sa...

så smart oppbevaring du har laga, slike ting liker jeg!!

håper det nylon vasken funker for mamman din! jeg er kjempeglad for at jeg prøvde det!! :)

god natt!

Photo-Me-Life sa...

Den der var både lekker og smart. Du får det så fint til du:)

Smineset sa...

Jeg er langt over gjennomsnittet imponert!!! Utrolig flott! Så flink du har vært :-)

Hva er det som skjer på p2 på lørdag kl 15.03?

;-)

Bakketun sa...

Likte overskriften. Drømmer om ei stue som ikke er overfylt av leker jeg også.

Veldig kreativt! Å resultatet ble jo kjempefint :)

aase sa...

Knallfin og så praktisk!!!

aase sa...

Knallfin og så praktisk!!!