torsdag, september 04, 2008

Lekeoppbevaring i stua.

Jeg er i gang med å lage en oppbevaringspose til Celines leker (de ligger strødd overalt) som skal henge på lekegrinda i stua. Den skal se litt "baby" ut, samtidig som den skal passe inn i stua.
På min nye favoritt butikk Stoff og Stil fant jeg stoff- lys rosa med hvite prikker og ett annet stoff som jeg kunne stryke på baksiden av hovedstoffet for å stive det opp.
Jeg er godt på vei i prosjektet og så langt fornøyd. Det skal være lokk med spenne på og borrelås for å feste posen på lekegrinda.

Jeg har bakt kaka til Tupenella, og den ble kjempegod. Hadde ikke Rice Krisps (selges ikke i Norge i følge produsenten), men brukte puffet ris. Supergod! (men den smuldra litt så det blir ikke noe bilde nei)

Ha en god kveld.

Til slutt: Noen av bloggjentene som kan fortelle meg hvordan jeg får TRANSLATER på bloggen min. Jeg vet at jeg skal legge det inn under "gadget" , men jeg vet ikke hvilken translater jeg skal velge. Jeg finner bare noen som fungerer som ordbok for ett og ett ord. Jeg vil oversette hele sulamitten. Hjelp! 




11 comments:

My home is my Castle sa...

Har du prøvd her
http://translate.google.com/translate_t#

da skal du komme rett inn på oversetteren..

Lykke til :)

hvitstil.com/Christine sa...

Hmmm, men hvilken gadget skal jeg velge å legge den inn i? Huff, jeg er ikke noe god på data altså!

Smineset sa...

Då kreativ du er! Har du sett en slik noe sted, eller tar du det fra eget hode? Gleder meg til å se den ferdig! :-)

God helg!

Smineset sa...

Så... ;-)

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg har lett etter oppbevaring av leker istua, men det finnes ikke noe slikt i Norge tror jeg. Tips meg gjerne om noen har sett noe!

mali-mo sa...

Jeg søkte hos google, på "oversetter", håper du får det til.

Ser ut som om lekenett-oppbevaringen blir fin, en god ide!

God helg!

innendørs sa...

den oppbevaringsposen ser veldig lovende ut:) gleder meg til å se ferdig resultat!!! God helg så lenge;)

Therese sa...

Så fint det nye bilde i profilen din var. En koselig liten familie :)

by Siv sa...

aiai dette blir spennende!!!
Gleder meg til å se ferdig produkt :)
Du er jammen meg kreativ du...
*Siv*

home 4us sa...

Du er utrolig kreativ!
Den komme rtil å bli kjempeflott:)

Ha ei fin fin helg!

Hege sa...

Rice Crispies kjøper jeg forøvrig på min lokale Rema, så det finnes nok :)