lørdag, september 20, 2008

Pakkedisken min.

Her er bilde fra "pakkedisken" i kjelleren. Har alle båndene i 2 store glassbeholdere og papiret stående i en glassvase. Nå har jeg sett en enda større glasskrukkr på Søstrene Greene, som jeg kan få enda mere bånd i. (Har dere sett den peanut krukken?)
Sakser med vanlig og sikk sakk henger på veggen.


                                                                                   Foto: Kjersti Lunnan Aass


Nå skal jeg sy og høre "Vil du bli millionær"! 
Ha en fin kveld.

Måtte legge til dette bilde etter jeg hadde publisert innlegget:


                                                                                        Foto: Kjersti Lunnan Aass
Mona Lisa snakket om å lete etter tapen i kommentarfeltet. Da måtte jeg legge ut dette bilde. Tapen ligger nå i skuffen til venstre. (merket tape) Det har ikke alltid vært sånn. Jeg har levert fra meg gaver som har vært pakket i avispapir, plastposer og til og med tapet med PLASTER!

10 comments:

Liza i pepparkakshuset sa...

åh så mycket jag missat när jag varit borta ett par dagar.
Grym lins du köpt :)
Vilken fin paketdisk, säkert mycket roligare att göra fina presenter.

Ha en trevlig lördag
Kram Liza

Bjørkely sa...

oi, oi, oi for en fin disk!
alle mine "pakke" saker står bare i gammel ikea pose! :)
Jeg må virkelig si jeg ble inspirert til å gjøre noe lignende!

by Siv sa...

Smart smart smart... Jeg leiter i alle posene som ligger slengt på hobbyrommet hehe
Kos deg med Vil du bli Millionær hurra
*Siv*

Klaffen sa...

Oj så smart da. her leter jeg etter papir, og ikke minst tape HVER eneste gang. Det var smart og ikke minst veldig økonomisk. Jeg digger søstrene greene, og handler litt der selv! Hurra for deg. ha en strålende lørdgas kveld

Anonym sa...

God kveld :)

Se her ja, det er jenta som har orden i sakene sine det!

Jeg har også et slikt system men jeg har det i en av de store skuffene i kommoden i stuen, gaveparpir, kurv med bånd/hyssing, taperull og kartong til å lage kort m.m. det er så stas når man skal lage kort og pakke inn gaver når man har orden - alt blir liksom en lek og faktisk gøy å gjøre! (ikke et ork å lete frem slik jeg hadde det i "gamledager"!!

At du hadde det slik i orden, kom ikke som noen overraskelse og det er igjen en sann fryd å se hvor delikat og ordentlig alt er Christine, terningkast seks (igjen) !!

Ha en fin lørdagkveld :) Klem

Anonym sa...

Hei og hopp :)
Visning i morgen 13.30 -14.30 håper det kommer MANGE!!!!!
Når vi kjørte fra huset idag etter å vært en rask tur hjemmom med Smilla (les hunden) så oppdaget vi plutselig at det stod noen utenfor huset vårt og tittet. Vi kunne ikke dra tilbake for vi var bedt bort på besøk, men jeg håper det unge lovende paret kommer tilbake NÅR det er VISNING i morgen, tvi tvi! Klem klem ;)

ceciliegrut sa...

Kult! Jeg vil å ha en egen pakkedisk!

Synnøve sa...

Jøss, det er dama som har orden gitt. Så smart, her i huset er papir på et rom og saks og tape på et annet sted. Ha ei fin helg.

Veronica's hus sa...

Herlig å ha slik orden. jeg har kjøpt meg en båndbeholde rsom jeg tenkte å vise fram i morgen.
Ha en fortsatt god lørdagskveld

Karna sa...

Kjempe flott repotasje i avisen, grattis!

Kjempe lurt med egen pakkedisk også, jeg koser meg når jeg pakker inn julegavene...men har ikke noe pakkedisk desverre...

Ha en kjempe fin søndag!