tirsdag, september 23, 2008

En utfordring

Jeg fikk denne utfordringen fra den søte bloggen Liza i Pepparkakshuset.

Vi prøver å svare som best vi kan!
1: Fem ting i fryseren
Spaghettisaus i porsjonspakkninger, Ingers Rugbrød, fisk(fra Mor I Nord), elg fra Mor i Nord (hun jakter selv) og masse hjemmelagd syltetøy...mmmmmm

2: Fem ting i garderoben
Vesker, Brudekjolen, slips(vi deler garderobe ), sparegris til alle myntene vi har i lommene og en stor boks som jeg samler alle knapper som følger nye klær.

 
                                                                                              Foto: Kjersti Lunnan Aass                                                                                                  
3 Fem ting i bilen
Vogn, ekstra sett hjul om vi skulle finne på å dra i skogen, bærplukkere (er sesongen over eller?), barneleker, saltpastiller og mynter til parkering

4 Fem ting i håndveska
Bare fem? Kort, solbriller, hårstrikk, MOBIL, og masse skrot

Der var det gjort.
 Jeg sender den videre til: Det hvite hjerte som alltid skriver så hyggelige kommentarer på bloggen min.

5 comments:

Anonym sa...

Heisann,

Så gøy, dette har jeg ikke vært borte i før, jeg skal besvare den i løpet av kvelden!

Ha en fin tirsdags kveld :)

Jeg koser meg med Jaketen på kjærligheten (er håpløs romantisk og koser meg med å se andre blir stormende forelsket og rødmer...)

Klem klem :)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så koslig blogg du har! :) Håper det er greit at eg legger deg til min blogg? Kjekt å følge med :) Var eit flott bilde du hadde øverst på bloggen. Er det av senga deres? Eg holder på med noko lignande til vår seng, men har ikkje funnet heilt løsninga på korleis eg skal ha "stoffet" over senga. Ka eg kan feste i og sånn. Ka har dere brukt? :) Ønsker deg ein finfin kveld vidare! :) Godklem :)

Prinsesse Elin sa...

Måtte bare innom for å sjekke hvordan det går. masse klemmer fra Elin:O) Kos prinsessa:O)

Anonym sa...

Ja, heia Ingers Rugbrød, jeg elsker det!
Og ang. skrivefeil, jeg var helt flau her om dagen, skrev og skrev på Bloggen din og med SÅ mye feil, men tenkte som så at det tok du pent, jeg har som deg et øye på TV'n og et øye på Laptopen....
Kan jo ikke risikere å gå glipp av noe vet du :)
Nattaklem :)

Anonym sa...

Hei, er utrolig fasinert av dine kreative påfunn, digger virkelig din nydelige stil! Elsker interiør, sying og alskens sånne ting selv, men er for tiden lærerstudent med familie og masse oppussingsprosj, og har for få timer i døgnet;o) Er derfor ren rekreasjon å se andres ferdige prosjekter. Jeg ser dine vakre malte tregulv og lurer på om du har noen tips for å få et vellykket resultat. Vi har pr. idag laminat over det lakkerte tregulvet og vil myyye heller ha hvitmalt, men må vi slipe av all lakken før vi maler tror du? Gulvet er i bra stand.(Foreldrene mine hadde huset før og bekrefter dette) Har du tips om en bra farge også. Ble visst langt dette. Ønsker deg en fortsatt fin kveld... Mvh. Nina