mandag, september 22, 2008

Enda en...

...ny kjole til lille pia mi. Denne modellen er veldig praktisk for henne. Armene beveger seg fritt og kjolen er ikke i veien for henne når hun kryper. 
I jeans stoff...
... med Hello Kitty knapp.
I utgangspunktet skulle jeg lage en lomme foran på kjolen. Men så begynte jeg å tenke. Hun kan jo ikke bruke noe lomme enda, så det eneste lomma kommer til å gjøre er å samle opp grøt eller hekte seg fast. Lomma ble da en applikasjon.
Kirsebærstoffet ble fór.

Smekke som kan brukes på begge sidene.

Kirsebærstoffet fra"Stoff og Stil"

12 comments:

lillelise sa...

hei!
så utrolig søt den kjolen ble! helt enig med deg når det gjelder lomma, blir stort sett noe som fanger opp grøt og lignende... men søt ble den!
ha en fortsatt god kveld!

Ingunn sa...

Du er så flink asså!!Skulle ønske jeg hadde ditt talent!!;)

Bdicte sa...

Kjempefine kjoler du lager:))

My home is my Castle sa...

Heia :)
Det ligger en award til deg inne hos meg :)

Ha en fin kveld
Klem, Kari

Anonym sa...

For en vidunderlig kjole, detaljene er skjønne og det var utrolig morsomt med smekke i begge stoffene... kan bytte på etter humør! Jeg tar av meg hatten!
God natt :) Klem

Monicas sa...

Du verden så søt denne var...Syns at vingene virkelig gjorde seg..
Du er utrolig flink. Takk for titten...

Klaffen sa...

Så nusselig da. Du er jammen kreativ! Ha en strålende høstdag

Meg sa...

Den ble kjempefin!
Hvilket mønster brukte du til kjolen?

aase sa...

Utrolig lekker kreasjon denne gangen også!! Snuppa di er jo pyntet hver dag hun!!! Smart å kutte ut lomma ja, det irriterte meg alltid da jentene var små!! Nå også forresten, nå er de fulle av perler, knapper, steiner, pinner å ja du vet ikke hva!! Vaskemaskinen vår tåler mye da men...

Denne kaka du laget så jo helt utrolig nydelig ut, så var det denne crispien da.......... lete eller la være....skal bake til helgen, selskap på mandag her.

Lille stasjon quiltebutikken ved siden av vår butikk har endel knapper ihvertfall!! Stoff og stil regner jeg med du har saumfart?? Jeg skal dit til uka og kjøpe stoff til å trekke om noen(10) spisestue stoler.

Ha en flott helg!!!!

Whoopsi Daisy sa...

Nydelig. Sukk! Den som kunne vært liten igjen ;o)

Marihøna sa...

Du burde begynne å selge kjoler!

Cathrine sa...

gu for en nydelig kjole! du burde begynne å sy på bestilling... for jeg har lyst på både serviettene dine og en slik kjole:P kjempefin!!