mandag, september 15, 2008

VIL HA!!!!!!!



Hvit tv!

6 comments:

Liza i pepparkakshuset sa...

Jag har den vita samsungen med en vinröd kant längst ner - rekomenderas - den är kanonbra!

Ha en bra vecka!
Kram Liza

Anonym sa...

Hvit TV ja, det var lekkert, vi har børstet stål sort flatskjerm på veggen, hvit er nok det neste som skal inn i huset.

Jeg har ikke testet ut det med bildestr. er ikke så flink med data/teniske dupedingser...
Ja, stolt mamma til min ridende prinsesse! Hun sier hun skal bli ridende politi når hun blir stor, he he...

Utsikt får vi ikke i det nye huset, det ligger midt i villastrøk og ser kun andre hus fra vinduene, snufs... skulle gjerne hatt sjøutsikt, men at vi skal gå søndagsturer med stopp på Ekeberg restauranten for et smørbrød og en kaffe latte i løpet av høsten det er helt sikkert!

Vi snakkes, takk for rask tilbakemelding, jeg skal prøve meg frem litt vedr. bilde størrelsen fremover.
Klem

sandra sa...

lurt!! har nesten ikke tenkt på at det finnes... det vil jeg ha i min kommende loft-stue:)

sandra sa...

teit- jeg skrev nesten ikke tenkt på det... helt feil! har ikke tenkt på det i det hele tatt!! å takk for tipset;)

Home By Virginia sa...

Sååååå stilig...!!! Har heller ikke tenkt at det finnes... Vi skal kjøpe ny tv til jul så dette var virkelig et godt tips du... :D Jeg vil og ha hviiiiiiit tv...!!! He he

Unknown sa...

wonderful blog!
chiara