fredag, september 05, 2008

Nyinnkjøpt supersøt badematte

Jeg har egentlig ikke shoppet så mye i det siste (hvis vi ser bort fra Stoff og Stil), men da jeg snublet over denne badematten måtte den bli min. Den er fra Gant.


Jeg skal ha den nedfor sengen og ikke på badet


PS: For de som lurer på hvorfor det står så få bloggger i favoritt blogglisten min, så er det fordi jeg har en favoritt liste på Mac´n som jeg bruker når jeg titter rundt. Nå skal jeg få overført de til bloggglisten.

Nå skal vi grille. Ha en fin fredag.

Christine

9 comments:

Fabrikken sa...

Oooh, den hadde passet på mitt bad også!!!

Fru Fjeldhammer sa...

Flott matte...

Jeg er imponert over kreativiteten din!!

Klem

Hem och Lycka sa...

Kanonfin, blir jättesnygg i sovrummet. kram!

Ingunn sa...

Den fikk jeg veldig lyst på altså!Spørs om jeg ikke må herme etter deg litt der!!
Kos deg med grilling!

by Siv sa...

Smart å ha ved sengen. Det verste om morningen er å snike seg utenfor dynen og trakke på et kaldt gulv, brrrr
Flott matte!
*siv*

hannemor sa...

Hei,,,så koselig å titte innom deg,,,utrolig fin blogg,, fine broderier, pent hjem og effektiv dame forstår jeg!! Blir helt stum jeg,,så mange flinke damer her inne!! (:

ha en fin grillkveld!

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-fin badematte! Blir sikkert vel så fin på soverommet som på badet:)

Ha en flott helg!
Anette

sandra sa...

du har påvirket meg litt interiør-messig!!! nå er stilen hvit- jeg er blitt så glad i det!!! det som er så greit,er at jeg kan kombinere meg farger viss jeg blir lei av det helt hvite. takk for inspirasjon!!

Michelle´s Passion sa...

Hej..brukar läsa din blogg och du har så mycket fint, tänkte det var på tiden att jag lämnar ett litet spår efter mig,,jättesöt matta..hm..skulle jag nog kunna tänka mig till mitt nya badrum
Trevlig helg/ Michelle