onsdag, september 17, 2008

Stylet vogn

Jeg har stylet vognen til Celine. Brodert rett på kalesjen. Og vognen- jo den er nok også en gave fra verdens snilleste "Mor i Nord"
Hvis du nå tenker...hm..skal ikke vognen arves i tilfelle det en vakker dag kommer....? Joda- på denne supersmarte vognen kan man kjøpe ekstra kalesje trekk i masse forskjellige farger.  



Jeg ser at det er mye BABY i bloggen for tiden, men sånn er det nå bare. Men siden det er en interiørblogg kan jeg jo forsvare å vise interiøret i vognen hennes. I dag har vi kjøpt den søteste sandfarga posen (samme farge som vogna) for å ha i vognen. 
Søt bamse inni posen.

Ps: svigersøstra mi leste mitt fortvilede innlegg om butikker uten rice crispies, og i går ringte hun og hadde tatt med en eske fra sverige! Joho- kake til helgen.

16 comments:

*Hege*-mine små skatter sa...

Så koselig med navn på kalesjen:) MYE finere enn skilt på vogna spør du meg...-har sett noen som har det og...

Men du...-sal du bake crispi kaka??? Den med MASSE sjokolade og rice crispie???? Jeg husker den fra vi var små og den var SÅ god!!!! Er det mulig å få oppskriften av deg???

Anonym sa...

Så fin vogna ble med navn på. Er helt enig med *hege* i at det ble hakket finere enn disse "registreringsskiltene" til barnevogn.

by Siv sa...

Hehe, nå blir det ordentlig kake med andre ord :)
Den broderingen er du bare kjempeflink med...
Ha en strålende flott kveld
*Siv*

hvitstil.com/Christine sa...

oh yes. Det er den. Oppskriften er tuppernellas og jeg tillater meg å legge ut en link til henne her:
http://tuppenella.blogspot.com/2008/08/hrlig-kakeoppskrift-til-di-som-liker.html

Nam nam nam- Helgekos, med kjærest, Celine, danseprogrammet (Heia Burre), kake og loppemarked- blir det bedre?

Melissa sa...

Det var en god idè, mange som har disse skiltene, men denne var ny!
Og du, digger den vognen, den skal jeg ha også, den tid da ;D

Masse klemmer

Anonym sa...

Hei,

Takk for skjønn kommentar i Bloggen min og det samme til deg jeg liker Bloggen din mest av alle faktisk! Det merker du nok, for jeg er jo innom å kommenterer i ett sett...ja, ja det får du holde ut med :) he he..

Så stilig det ble med navnet brodert på vognen. Tenker det er mange som blir helt "ville" nå og oppsøker Babyshop m.m. for å høre om man kan bestille med navn på... du blir sikkert stoppet på gaten mer enn en gang på trilletur nå fremover, og det skjønner jeg gdot for det var utrolig dekorativt og stilig!

Så fin vognposen var :) nå har du vist frem så mye fint baby ting i det siste at det klør i eggstokkene mine snart, he he... men vi er fornøyd med de to vi har og skal ikke ha fler, men det er så koselig med babyting og ikke minst baby Celine, gøy å følge med!

God natta klem :)

Meg sa...

Det var jo stilig da :)

Hadde Bugabooen til minstejenta vår når hun var nyfødt men måtte selge den. Den egnet seg ikke til turer i skogen....

Savner den litt da..

Anonym sa...

Så fin vognen ble :o)

Ser du har den Buggisen jeg har tenkt å kjøpe... Du er fornøyd med den regner jeg med... Skal ha barn i mars, samme som du fikk ser jeg. Har derfor noen spm jeg håper du kan svare på. Var det greit å trille den i mars, har hørt den er litt dårlig på vinterføre..? Hvor lenge hadde du baby i bagen og vokste hun ut eller ville hun opp og titte?? Og har det funket greit med sandfarge med tanke på flekker osv? På forhånd takk for svar :-) og super blogg du har...

Liza i pepparkakshuset sa...

Snäll mamma du har!
Det var verkligen fint broderat!
Gillar att det är mycket barn saker i bloggen (är själv i samma sits)

Ha det bra
Kram Liza

aase sa...

Utrolig flott med navn på vogna da!!! Arv eller ikke , det er jo Celine sin vogn jo!!! Supert!!

Anonym sa...

sykt bra blogg..første gangen jeg er innom..mitt i blinken. Interiør er også min interesse..

hva jobber du som?

hvitstil.com/Christine sa...

Hei hei. Du må glede deg til mars, det mest fantastiske noen sinne. Til vogn spørsmålene dine.
Bugaboo på vinterføre:
Jeg bor på Nesøya, og der var ikke det værste vinterværet her i vinter, men jeg kom meg lett rundt med vognen. Jeg kjøpte de skandinaviske vinterdekkene som er ekstrautstyr. Jeg er dog ikke typen som løper rundt i marka så mye!

Farge:
Min vog er enda som ny med sand fargen. Synes ikke den blir skitten. Kanskje senere, når hun begynne å gå litt selv

Størrelse på bag:
Celine er nå 6 mnd og lang. (71 cm) Hun passet bagen fint, men var ikke interessert i å ligge nedi bagen lengre!

Håper jeg kunne hjelpe deg litt. Poster denne på min og din blogg i tillfelle flere lurer på det samme.

hvitstil.com/Christine sa...

hei anonym

Jeg er legemiddelkonsulent. :)

Anonym sa...

Tusen takk for raskt og informativt svar Christine... det blir nok en slik på oss også... gleder meg utrolig mye til mars, men glad vi har noen måneder å forberede oss på :-)

Anneli sa...

Hei (:
Tusen takk for koselig besøk og fine ord på bloggen min <3
Du har så mange flotte, kreative idèer med brodering <3 Imponert!
Navn på kalesjen er det nok ikke mange som har (: Kjempefint!
Ha en fin dag <3 Klem

Anonym sa...

Du er så utrloig flink og oppfinnsom! titter innom bloggen din hver dag bare for å se om du har gjort noe nytt og spennende...!! du har et nydelig hjem!!! kjempe flink er du=)