lørdag, september 13, 2008

Hjemmelagd gave til svigermor

Vi skal i bursdagmiddag til svigermor, og jeg har rett og slett sydd henne ett forkle. Forkle er i jeans stoff og foret med engelsk blonde.
Så har jeg brodert bokstaven hennes på.
Jeg kan fint legge ut presangen hennes her før jeg gir den, fordi svigermor er ikke på nett.

Nå skal jeg snart avgårde å undersøke kameratelefoner. Jeg ønsker meg så veldig en god en. Den jeg har er så dårlig at man knapt ser hva en tar bilde av. LG har fått en som har stor skjerm og 5 mega pix. (Se link her) Noen erfaringer??

4 comments:

Familien Tuv sa...

Kjempefint, nå tenker jeg svigermor blir glad!

Ingunn sa...

Så smart!!Et fint gavetips!!!Kos deg masse i kveld!

♥bagatellar♥ sa...

Så flott forkle, tenker svigermor blir glad:-D Ekstra flott når du så flott brodere bokstaven hennar på og.

tinemor sa...

Så fint!!