fredag, september 19, 2008

I lokal avisa

For en tid tilbake var jeg i lokalavisa hjemme i Nord. 
Lite bilde på forsiden. (Det er ikke jeg som er "tilbake der æ høre hjemme")
To sider inne i avisa, og en drøss med bilder.
Håper avisen tilgir meg for å ha sakset i avisen deres. Synes intervjuet var fint. Kanskje litt overdrevet at gaveinnpakking er en av hobbyene mine...*KNIS* Intervjuet er gjort rett før sommerferien.

Sånn. Nå er det natt.
Christine



 

Foto i avisen: mine og Kjersti Lunnan Aass

12 comments:

Prinsesse Elin sa...

I LOVE IT, I LOVE IT, I LOVE IT. YOU ROCK, OH YES!( se meg dansende som babyen i Ally Mc beel når jeg synger dette Christine)

ceciliegrut sa...

Så flott! Og så søt du er :o)

Anonym sa...

Så herlig, så morsomt Christine, jeg blir stolt av å ha en som deg i "venneflokken" min!

Så skjønne bilder av deg og familien :)

Ikke rart de lager reportasje om deg heller med alt det fine du forgyller og tryller frem til de vakreste hvite diamanter :) jeg bli like betatt og stolt hver gang du viser et nytt prosjekt!!!

Du må ikke stresse med å sy noe til Sofie mor, tenk på lille Celine du, jeg bare slang det ut fordi jeg blir så fasinert av alt det skjønne du produserer og viser frem, du er jo profesjonell til fingerspissene!

Dumt at Jenny røk ut av Skal vi danse syntes jeg, gøy med buksa til Burre, han tok det med et smil :)
Et fantastisk flott program syntes jeg, storkos i stua når det er hver fredag!

Ha en god natt! Klem :)

Ramme Alvor sa...

Kjempeflott! Fin reportasje og flotte bilder!!

Hehe, kjekt å ha ein nabo/ven om den noboen/venen hadde gåveinnpakking som hobby :)

R.A.

Blå-hvit samlemani sa...

Så koselig! En fin artikkel med massevis av flotte bilder. Det fikk meg til å lese deler av bloggen din igjen...
koste meg godt, og ble ikke så rent lite missunnelig over at du er så flink til å brodere...

ha en fin helg!

tinemor sa...

Så gøy!!!
Kjempeflott repotasje!
God helg

My home is my Castle sa...

Kjempemoro å se :))
Et flott hus og en flott dame ;)
Du har det bare LEKKERT !!!

HA EN FIN HELG OG KOS DEG MED DEN NYDELIGE DATTEREN DIN ( OG MANNEN DIN DA HEHE )

Cathrine sa...

Så flotte bilder og flott familie..
ha en hærlig helg!
Klem

MeyBiMe sa...

Så koselig å bli mere kjent med dere da :-) Et flott innlegg i avisen :-)
En flott familie i et vakkert hjem!!!
Ha en fin helg :-)

MeyBiMe sa...

Og...Likte utrolig godt innlegget om denne lille samedrakten..eller var det "Pesken"... :-)
Jeg fikk en slik da jeg var liten også :-)
Pappa er fra Tromsø, men kom hertil da han var liten.
Nydelig drakt!!!
Og Celine var sååå flott i dan :-)

Tara sa...

så gøy!!! utrolig flott du hjem du har, da:) stilfullt og nydelig...
ha en god helg...
klem tara

Hem och Lycka sa...

JÄttegrattis till den finfina artikeln, vad roligt! kram