søndag, september 21, 2008

Englekjolen og Divaen.

Min lille fotomodell ville ikke ta bilder i dag tidlig. Men nå på ettermiddagen var det stas å ta bilder igjen. Så her viser hun kjolen jeg sydde i går kveld.
Lille engelen. Jeg laget smekke i samme stoff. Burde ikke alle kjoler til babyer komme med smekke som hører til?
Celine synes det er stas å bli tatt bilder av.
Jeg har laget mitt eget fotostudio. Vi kjøpte en rull med hvitt tykt papir  på Maxbo. Papiret ruller jeg ut og opp på spisebordet. Synes det fungerer fint.

19 comments:

Familien Tuv sa...

Sitter jo perfekt, nydelig!!

tinemor sa...

Nydelig kjole!!!
Og ei nydelig lita prinsesse!
Så smart med det hvite, tykke papiret.
:-)

Ingunn sa...

Så nydelig!!!Dyktig du er!;)

My home is my Castle sa...

Sååå nydelig da :-))
En skikkelig hjerteknuser ;)
Pg kjolen passet jo perfekt !!!
Er så enig med deg. Smekke burde følge med.. På alle antrekk igrunn..;)

Ha en fin søndagskveld

Høvebakken sa...

så lekker kjole! Så gøy at du syr selv :)

Anonym sa...

Heisann :)

Så skjønn kjolen var på en ikke mindre skjønn frøken, fantastisk!

Gjennomført og smart tenkt med den rullen med tykt hvitt papir, ser jo ut som et fotostudio, det gjorde jo hele bildet at omgivelsene er "rolige". Er opptatt av det selv når jeg skal fotografere og man ser alt det rundt som forstyrrer objektet liksom, veldig smart (igjen) !!!

Så var det oss og visning da, jeg skal si deg at skuffelsen var stor da vi kom tilbake fra tur i nærmiljøet og fikk vite av megleren at der var det kun en enslig mann som hadde vært....

Grrr.... jeg er både sint og lei meg for jeg føler at vi har det "fineste" huset som har vært solgt her på evigheter....sukk..., men som megleren sa var at de 4 som da har vært her så virket jo iallefall 2 av de oppriktig interessert, men.... jeg vet da søren jeg... har deppet litt i ettermiddag må si det altså!

Nok om det nå skal jeg kose meg med Himmelblå og en kopp kakao!

Ha en fin søndagskveld, Christine! Stor klem

Fabrikken sa...

Utrolig flott. Skulle ønske jeg hadde de evnene med symaskinen. Sukk :)

*Hege*-mine små skatter sa...

Så skjønn jente i en like skjønn kjole:)

Hem och Lycka sa...

Gud såå söt! Och vad fint du har sytt! kram

by Siv sa...

Helt enig med smekkene, de sikler jo slik i denne alderen. Når er Celine født? Tror hun og min lille er ganske så lik alder på. Jeg fikk selvfølgelig et skuddårsbarn hehe!
Det er jo bare en helt herlig alder!!!
Ha en fantastisk flott søndagskveld
*Siv*

KOS OG litt KAOS sa...

Nydelig kjole og skjønn jente. :=) Kjempe smart med den papir rullen. Det skal i hus i morgen! Er du fornøyd med ditt nye objektiv? Lurte på om jeg skulle ta et fotokurs før jeg kjøper. Har ikke peiling og tenkte det kanskje var greit å lære seg ett og annet før man tok en avgjørelse...

Du får ha en fortsatt fin kveld!

Emmeline sa...

Veldig veldig søt englekjole og helt vidunderlig skjønn fotomodell.

Du er blitt så flink til å sy at jeg er målløs Christine, og så kreativ du er?? Du kan jo snart starte din egen systue;) Celine har jo DEN eksklusive garderoben i de skjønneste farger...Med smekke!! Veldig veldig skjønt.

Her holder jeg på å pakke til Osloturen, alltid i siste liten, siden jeg ikke akkurat elsker å dra på sånne konferanser!

Det er et stramt tidsbudsjett denne gangen. Vi skal reise rundt på skoler i Oslo, og blir hentet med busser og levert tilbake til hotellet med busser...

Jeg har kun to timer pause fra klokken 18.00-20.00 på tirsdag kveld (Kan du tenke deg? Hva er det egentlig at disse konferanse menneskene tenker på? *Ingen tid til shopping? ) -og i de to timene skal jeg løpe bort til Sandvika storsenter for å sjekke søstrene Grene igjen. ( Bor på Hotel Oslofjord i Sandvika håper det er i nærheten av senteret)

Kanskje jeg sender deg en SMS om jeg får noe ledig tid... Hadde vært koselig med en liten prat igjen! Ha en fin kveld. Klem

Melissa sa...

Åh, se der ja, så søtt!
Hun er så nyydelig asså :D

Klemmer fra meg

aase sa...

Så utrolig vakkert objekt du har å fotografere!!! Hun er jo rett og slett helskjønn!!

Den symanskinen din er vel verd pengene, du tryller jo rett og slett med den!!

Smineset sa...

Sukk... Nydelig! Du er så flink. Får bare håpe jeg får nummer 1 på ønskrlisten min....

Ønsker deg å fotomodellen en strålende mandag! ;-)

Anonym sa...

For en herlig kjole. Så lurt med det hvite papiret. Hva skal man med dyre fotostudioer når man er så smart som deg. :-) :-)

JK sa...

Så flink du er å ta bilder!! Å for en nydelig modell du har:)

Lurt med den papirrullen - har tenkt litt på å prøve dette selv.. men hvordan gjør du det med lyssettingen?? bruker du blitz forresten?
Ha en fin mandagskveld:)

Anonym sa...

Hei Christine. Kjempefin blogg du har. Jeg er helt imponert over hvor flink og kreativ du er. Skulle ønske jeg hadde like mye energi og pågangsmot som deg :o)Tipset med papir fra Maxbo skal vi følge.Vi har brukt diverse stoff som vi har strøket og strøket....Papir var mye smartere.
Skombollene fra Shoko-hihatsene er også testet:o)Veldig gode.
Superfine kjoler du syr. Celine er heldig som har en så dyktig mamma.
Hilsen fra Sonja i Kongsberg

Smilla sa...

Så skjønn hun er! Og du er utrolig flink å sy! Mangler totalt talent på den fronten, så jeg er mektig imponert.