søndag, april 05, 2009

17.mai

I går kom jeg over denne kjolen i blått da jeg var i byen. Etter litt undersøkelser har jeg funnet ut at den finnes i hvitt også. Jeg tror det må bli Celines 17. mai kjole.
                                Foto:Lycke.se 
I fjor avlyste vi 17. mai siden jeg akkurat mistet pappaen min. I år skal vi ha 17. mai hjemme hos oss selv. Da blir det pølsefest med venner og barna. Kake er allerede bestilt hos min tidligere Sterling kollega som laget verdens beste marsipankake til Celines bursdag.

I går jobbet vi i timesvis nede i systuen. Masse esker som skal pakkes ut, møbler skal skrues, stoffer skal brettes, bøker skal plasseres og bilder skal henges.
Nå skal vi ut på tur. Jeg hadde krysset fingrene og håpet på sol slik at vi kunne dra på ski, men her er det ingen sol. Da blir det trille tur.

Christine

10 comments:

Mi :) sa...

Åh, jeg måtte bare si at disse matroskjolene er så fiiiiiiiiiiiiiiine :) Datteren min har hatt disse fra hun var liten også! Den hvite passer jo så fint til 17. mai!

Veldig flott blogg du har - hit vil jeg gjerne komme tilbake!

Håper dere kan ha en koselig Palmesøndag!

Mi:)

mali-mo sa...

Lillemalien hadde akkurat slik i mørkeblått i fjor, med en liten veske til ;) Kjempesøt ;) Kan jeg få spørre deg om hvor du fant den i hvitt? Skal sy bunad til henne i år, men det er jo kjekt med et alternativ hvis det skulle bli knallvarmt ;)

God trilletur!

Lykkelita sa...

Åh, bare kom å bli med:) Nå skal jeg male litt og så skal jeg nyte solen fra verandaen. Viktor og Stig Erik skal en tur i Tøttadalen. Johannes er i Gratangen hos svigers.
Rolig søndag - deilig!

Christina sa...

Nydelig kjole!Er så fint med matroskjole & dress!

La merke til at den kom fra Lycke.se.

Når vi en gang får en jente,skal LYCKE være navnet hennes...!Søtt;)

Nå skal vi ut å trille lille Milian i sola!Klem

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hehehe... når jeg så overskriften trodde jeg det hadde rablet for deg, solstikk kanskje. *fnise* Men så ko mjeg på siden og så den nydelige kjolen. Du er som meg - planlegger i god tid!

Nydelig kjole!!
Jeg kan ikke vente til du får opp systuen og syr kjole med japanstoff til Celine, tror jeg drømte om stoffene i natt! Gal? Jeg? Neida... ;P

Ha en flott søndag!

Vibeke :)

Anonym sa...

En slik kjole hadde eldste-jenta da hun var liten, og guttene hadde matros-dressen i samme merke :-) De er kjempefine, sitter veldig pent på.
God tur, klem Hege.

Anonym sa...

Hvor har de de søte kjolene? :)
Anette

hvitstil.com/Christine sa...

Kjolene har de på bla. sandvika storsenter. Junipr barneklær!

Anonym sa...

Takk skal du ha. :)

Anette

Camilla sa...

Legger kommentar her også jeg;) Vi avlyste også i fjor av naturlige årsaker... 17 mai i år var noe annet. Men veldig vemodig da barnetoget kom... Da kom også tårene. Men uansett: Matroskjolen!! Where to buy???