fredag, april 03, 2009

Sølvegg på trollkvister

Etter at Celine og jeg hadde vært på Folkemuseet dro vi til Ullevåll Hageby. Der fant jeg en liten blomsterbutikk som solgte nydelige trollkvister.
 
Sølveggene har jeg laget ved å lime bladsølv på eggene. Eggene er plastegg fra panduro. Jeg orket ikke blåse egg selv. :)
 
Jeg måtte sette hele stasen foran hvit vegg for at de skule vises på fotoet.

 
Utsnitt av stasen.
 
Celine ble veldig fristet av sølveggene. Lurer på hvor lenge de får henge i fred.

I dag kom pakken med stoffene jeg har bestilt fra Japan. Helt vidunderlige. Skal vise dem frem snart.

Ha en herlig fredag.
Christine

9 comments:

Kine sa...

Så flotte egg,et lurt tips!!!Og nydelig lita jente;) God helg,og påske!

Landcharm sa...

Flotte egg. Så de her tidligere, men de ble veldig fine på trollkvisten.

Photo-Me-Life sa...

Det der ble kjempe pent! Varer slike kvister lenge? Kanskje de er evigvarende? Jeg har aldri hatt slike

Monicas sa...

trollkvist e igrunn fint...go palmehelg til deg og dine

Nina og cocobongoo sa...

Kjempeflotte egg på trollkvistene:)
Jeg har tidligere forsøkt å lage slike egg jeg også, men slet med å få på sølvbladet skikkelig. Dine ble jo bare helt nydelige:)
God Påske!

Frøken Englefjes sa...

lekkert! God påske!

Prinsesse Elin sa...

Ha en fantastisk flott lørdag. God klem fra Elin:O)

Linda sa...

Så flotte påskeegg! Hvor får du tak i bladsølv? Og er det vanskelig å få pent? Jeg prøvde å male på de samme eggene fra Panduro i fjor, men malingen skallet av... brukte nok ikke riktig maling.
God påske!

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Utrolig flott blogg du har. Blir rent satt ut av det smakfulle hjemmet ditt. Nydelig jente du har også.

Artig med de sølvegene på trollkvistene da. Ble skikkelig pent!