fredag, april 17, 2009

Til sommeren.....

Jeg er så glad, at jeg bare må dele dette. Har akkurat fått beskjed om at på slutten av sommeren skal jeg få fly med luftballong over Stockholm. Husbonden skal også være med. Celine tror jeg er for liten, men får se hva flyveren sier. 

                                                           Foto:ballonfiesta.com

Jeg har hørt at det er så stille å fly ballong at man kan høre klikkene fra folk som går på gaten under. Oh-lykke som jeg gleder meg! Nå er det bare å krysse fingre og tær for at været er riktig på flygedagen. Tusen takk Jens! :)

Christine

8 comments:

Anonym sa...

WOW, heldig gris!!!

Monicas sa...

Du store...luftballong du...ja det må være lykke...jeg ser sånn frem til en sangkonkuranse i Italia på tidlig høst, så det gleder jeg meg til....godt å ha noe å se frem til....go fredag

Vibeke / Mammas Hus sa...

Wow! Så spennende!!!

Gratulerer. :)))

Livy sa...

Så utrolig kult!

Photo-Me-Life sa...

OH MY GOD, for en opplevelse det blir. Dette høres bare sååå gøy ut!!! Skjønner godt at du gleder deg masse!

ceciliegrut sa...

Så heldig du er! Svogeren min fikk en slik tur i 40årsgave av broren sin, og skal snart opp i lufta han også. Spennende!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

wow!! det er jo fantastisk!! må vere ein superherleg opplevelse!! heldiggrisen :)

Min stil sa...

STILIG! Det er ikke det vi skal på vel? Hadde jo vært utrulig gøy da ;) Tusen takk for koselige kommentarer, jeg er jo ennå så fersk i dette at jeg knoter nå litt, men det går seg vel til etter hvert. Amalie-puta har jeg laget selv (har brukt overføringsark, men ønsker meg så en slik symaskin som du har. Men jeg er ikke noe flink å sy. Kanskje jeg hadde lært det da.
Go helg!