onsdag, april 22, 2009

Dagene flyr...............

Dagene flyr fra meg. For tiden jobber jeg med flere små prosjekter.  En liten jente skal få ny kjole, servietter broderes, barnebord dekoreres og "ferie" forberedes.
 
Her har jeg laget noen servietter til en dame som skulle ha 17. maifeiring  hjemme.

I dag har jeg virkelig hatt en kanonstart på dagen. Siden Celine fortsatt er som syk å regne, måtte Husbonden bli hjemme fra jobb noen timer, for jeg har vært hos frisøren og fått på"sommerlooken". Heldigvis er jobben hans så fleksibel, at det var greit i dag. 

Videre kan jeg også fortelle at sommerkålen er kommet. Jippi. Ingenting er som sommerkål til grillmat. Mmmmm. 

Christine
Posted by Picasa

11 comments:

Villa Creme sa...

Det hørtes nydelig ut. Du har kanskje fått ladet batteriene litt innimellom, spa igår og frisør idag. Vil sommerlook si lysere i håret det da kanskje. Jeg og mamma sitter å jobber med sommerlooken på verandaen og prøver desperat å få farge nå på formiddagen mens M sover!

Anonym sa...

serviettene dine er nydelige - men jeg har alltid panikk når det hjelder sterke farger sammen med hvitt - hvordan vasker du serivetter som dette - spesielt når du helst skulle ha kokt de for de er blitt møkkete etter brun saus etc??

Monicas sa...

heisann du...ja, dagene flyr,det er helt sikkert. Du,så nydelige de serviettene er...Når et gjelder monogram, setter du sammen sjøl, bokstavene i forkjellige skrifttyper....eller? fin er dem...

Perlehvit sa...

Har sagt det mange ganger før, og sier det igjen; NYDELIGE servietter!!

Åh høres deilig ut med frisørtime ja! Det trengs her og ;)

Ha en fin dag!

Klem

Anonym sa...

Hei, så fin blogg du har og spennende prosjekter. Kan man bare bare bestille servitter med initialer hos deg? Høres genialt ut. Hvor mye koster noe sånt? Hilsen Malin :-)

Balke gård sa...

Så fine servietter!!!

Gratulerer med sommersveisen, mvh Marianne

Lykkelita sa...

Uuu, sommerlooken på plass allerede? Ja, dere har vel litt mer sommer enn oss:)
Nydelige servietter, som alltid, vennen:)
Hils Celine og Preben. Klem:)

Min stil sa...

Hei. Det ligger en award til deg på bloggen min. Ha en fin kveld!
Klæm fra Susanne

susan`s side sa...

Lurer på dette med sommerkålen, hvordan tilberedes den egentlig? Kunne du skrevet et innlegg om det?

Anonym sa...

Hei! Ville bare gi deg ros for kjempefin blogg. Er ofte innom og ser at folk har stor tillit til deg og din kunnskap, det skal du ta til deg. Du virker som et godt menneske! Ha en fin dag!!!!!!

Simple Lovely sa...

Eg er ofte innom den fine bloggen din, eg visste ikkje ka å blogge va før eg fant hvitstil på nettet.
Mye inspirasjon ha blitt hentet fra deg, utrolig kjekt at du vil dele bilder fra familien din og prosjektene dine med oss.
Nå har eg endelig komt igang med min egen blogg, (mye pga deg) håper det er i orden at eg legger med til hos deg:)
Håper lille Celine er heilt friske nå!!
Klem, Julie Helen