torsdag, april 23, 2009

Gode naboer

Preben, Celine og jeg er heldige. Vi er omringet av gode naboer. Det er viktig med godt naboskap synes jeg. Spesielt her vi bor, som deler parkering med naboene og møter dem hver dag. 

Vår gode nabo Gunhild er flink og glad i å strikke. Hun har strikket kjoler og heklet ponsjo til Celine. Forleden dag stakk Gunhild hode over gjerde, og da hadde hun jammen strikket sokketøfler til meg
 
Jeg ble veldig glad for dem. Tusen takk.
 
Tenk at hun strikker dem uten mønster..... Hun har bare sett på et par som var like!

 
Denne kjolen har Gunhild også strikket.

Akkurat nå sitter jeg i døråpningn til terrassen. Fuglene synger ute, sjøflyene durer og solen skinner fra blåhimmel. Det er sommer.

I kveld er det ekstraordinært jenteklubbmøte. Som jeg gleder meg!
Christine


5 comments:

Rock'n Roll Ballerina sa...

Så herlig å høre at sånne naboer finnes! Og så snilt av henne. Dere er heldige dere! Og må bare si at din datter er bare så utrolig søt. Ha en flott vårdag!

Cathrin sa...

Hei Christine!
Kor koseli å høre at du har så triveli nabo! Vi e å så heldi å ha verdns hyggeligste nabo. Kos dokker i finvære!

Malin sa...

Så flotte sokker:) herlig å ha slike naboer. Mye å si det, er jo en del av dagliglivet.
ha en deilig kveld, og kos deg med det lille vidunderet som får meg til å få lyst på flere barn;))

God klem Malin

Anonym sa...

Heldige med så gode naboer :)
Det er gull verdt!
Vi er også velsignet med det og det beste av alt de har barn på vår alder, så alle har det så fint sammen!

Jeg syntes det er vår nå og det dufter så godt!!!!
Har nå akkurat kommet hjem fra kveldstur på 1 1/2 time og det var så skjønt ute, våren er den beste årstiden syntes jeg!

klem

Ida sa...

Akkurat slike sokker har jeg på meg nå! Bare i røde og hvite. Vet ikke hvem som har strikket de, men de er fra Ålesund!:)