onsdag, april 15, 2009

Cupcake

 Den Gode Feen skrev i fjor om den fine vinterdressen hun hadde kjøpt til minifeen i merket Cupcake. Jeg ble helt forelsket, men desverre var de minste størrelsene 2 år. I "desperasjon" sydde jeg en egen cupcake inspirert kjole til Celine. Link her.

I år har de laget flere størrelser i klærne, og denne jakken ble Celine sin.
 
På Miss Muffets Barnerom på Holmensenteret kjøpte vi gulvteppe til Celines rom. Bilde kommer når rommet er ferdig.
 
Denne tallerkenen måtte vi også ha. Veldig fin, men ikke så praktisk. Ikke noe gummi under, så akkurat nå når Celine skulle spise kjøttbuller, pasta og saus veltet hele tallerkenen og Celine er bolognese-rød!

 
Det beste Celine vet er å stå på den lille Baby Bjørn krakken i vinduet å se etter pappa. Hun hyler, roper og hoier når hun ser han kommer hjem fra jobb.

 

I kveld har jeg en date med Janome`n i kjelleren. Servietter skal broderes og barnebord skal males.

Celine og jeg var med venninnen min på Linderud senteret i dag. Der hadde det åpnet en knall-fin cafe som het jordbærpikene. Masse plass til vogner, massevis av barnestoler og god mat. Anbefales mammaer :)
Nå er også 17. mai kjolen i hus. Den lille modellen var lite interessert i å prøve kjole i dag, så det får bli en annen dag.
Christine

21 comments:

Tonje sa...

For en NYDELIG unge du har!! Må jo bare sitte å flire:O))
Utrolig søt jakke, kjempefin!

Monicas sa...

nå smiler jeg....så søt hun er der hun står å gjør sæ tell...du e såååå flink å sy.....vakkert bekledning...ha en fin date i kjellern:)

Teresa sa...

Guuud så søt Celine er! Må jo bare smile når man ser henne. :)
Kjempefin jakke!

Mari sa...

Kjempesøte Celine!
Jordbærpikene er fantastisk! Vært en hit i flere år i Trondheim, så på tide at de utvider!

Balke gård sa...

Å, så god ei jente, kjenner igjen iveren når pappa kommer hjem, har ei på samme alder og det samme her:-) Og Jordbærpikene, ja..Det er visst kona til MiniJacobsen sin bedrift, hørt masse om konseptet, bra det er kommet lenger sør nå! Takk for tipset! Lykke til med en effektiv date;-)

Mvh Marianne
PS! Telleren på profilen; Tror det ar at den viser bare hvert hundrede treff...

Vibeke / Mammas Hus sa...

Nydelig jakke! Og flott bilde av henne med hånden foran munnen. :)))

Monica sa...

det er den flotteste barnejakken jeg har sett. Prøvde å se etter størrelsen til min prinsesse, men det var det ikke:( utrolig lekekr. Var inne å leste innlegget på den gode feen sin blogg og den vinterderessen var jo også helskjønn:) Så flott prinsesse du har åsså så herlig når hun står å venter på pappaen sin:) skjønt:)

Den gode feen sa...

Så kjekt å vere til litt shoppeinspirasjon ;) Dressen har vore heilt fantastisk i bruk. Ikkje ein slitt saum, og faktisk (til tross for advarslar) så viser ikkje skitten så veldig på den heller. Eg håpar dressen passer til neste år også, for eg kjøpte stor størrelse.

Jakka du har kjøpt er heilt herleg. Eg diggar Cupcake. Såg du dei tunikaene i turkis og brunt? Alma har slik, og den er supersøt. Supersøt er jammen den vanvittig deilige Celine også. Snakk om sjarmtroll :)

Ha ein flott date med Janomen og malekosten :) Eg må jobbe med jobbting i kveld...

Kari sa...

Følger bloggen din fast og bildene av Celine er alltid nydelige. Men det sist foran vinduet, var bare helt "smelte"-bilde. ;-)

Kari :-)

Anonym sa...

Åh, så skjønn hun er der hun står å tittet etter pappan sin, også slike herlige "marsipanlår" akkurat som min Sofie da hun var på den alderen, de er til å spise opp!!!
Jakken var utrolig vakker! Også med hjerte, rart jeg ble fortapt igjen?!
Kos deg med broderingsmaskinen din ikveld :)

Klem Ann-Christin

PS! Jeg måtte blogge om den skjønne butikken tidligere idag, det var jo bare så mye fint til barnerommet der :)

irina sa...

Sjekke den modellen. Det siste bildet viser en toppmodell i dvale......
søt som en knapp !!

klem

Anonym sa...

Heisann, jeg er innom bloggen din ganske ofte-interiøret ditt er både delikat og inspirerende...MEN det vakreste av alt er den der lille tulla deres! Hilsen fra Elin

I de dype skoger sa...

Såå nydelige bilder av Celine!! Go`jenta :D

Min stil sa...

Heisan du. Kjempeflott bilde av Celine med hånden for munnen. Man må jo bare smile når man ser det! Jakken var kjempefin, blir så imponert over alt du får til!!! Stå på. -Vi sees om litt over ei uka.
Klæm

Christina sa...

Ja,når vi fant ut at han skulle hete det,var det bare 6 stk! Og det er ikke lenge siden...

Rart med navn, man venner seg til det..;)Får håpe han ikke blir mobba!IIkkk..

Vettu, Celine er så skjønn..får skikkelig lyst å bare klemme henne!;)
Minner meg om Noah,han var å helt i ekstase da pappa`n kom hjem..hehe

Nydelig jakke;)Er så spent på kjellerstuen din,forandret noe der etter oppussingen?

Klem C

Havets Datter sa...

For et vakkert bilde av VAKRE Celine :o) Hun er rett å slett bedårende! Jakken var jo bare superskjønn da ;o)

Prinsesse Elin sa...

Utrolig flott C. Jeg blir mer og mer inponert over syferdighetene dine.
Hils familien og gi lille C en god klem:O)

Marthe sa...

HERREGUD kor fin ho e i strømpebuksa når ho flire! SNUSK, og til å spise opp! Klem

Anonym sa...

ååhh, den jakken va knallfin!! kjøpt den på nettet??

klem ;)

Anonym sa...

utrolig herlige bilder av Celine i vinduet! :)

Karin sa...

shit, vilken underbar jacka! Du syr inte på beställning väl ??? ;)