mandag, april 20, 2009

Broderi og Sol vs Snø

I går fikk Janome´n trimmet seg litt. Jeg broderte endel ting som stod på "to do" lista mi.
Blandt annet er Silje Vaniljes premie(endelig) ferdig. Jeg har hatt litt dårlig samvittighet for den, men nå er 12 servietter snart på vei til Silje Vanilje.
Jeg tar nå imot bestillinger på monogram servietter. Send meg en mail på christine@hvitstil.com
Tusen takk for alle God Bedringsønsker jeg har fått til Celine. Formen hennes er ganske laber.

Celine sov mye i går, så innimellom gikk jeg ut i solen på terrassen- i shorts! Da jeg satt ute i varmen sendte min venninne i Tromsø meg dette bildet tatt ut av hennes stuevindu!

Tro om Husets Herre måtte ut med snøfreseren

Ha en fin mandag.
Christine

17 comments:

Monica sa...

uff stakkers de i nord med snø enda.. åsså sitter vi i nydelig vårvær!! Men de kan trørste seg med at det iallefall er gråt ther idag! Nydelige de serviettene du broderer:)

Anonym sa...

Fantastisk fine. Du er dyktig. Jeg var der jeg tipset deg om i dag, masse fint fra det jeg trodde du ville likt. Håper Celine blir fort frisk.

Grete

aase sa...

God bedring til lillesnuppa!! Håper hun fort blir frisk!!

Utrolig lekre servietterdu lager!! når anlednigen byr seg,mailer jeg!!

Perlehvit sa...

Knallfine servietter!!

Oioi glad jeg ikke bor lengre oppi nord altså!! brrr... Nå er hvertfall jeg klar for sommer!:)

Black and White sa...

Ja her nord er d full vinter igjen,-drømmer meg bort i vårbilder her i blogglandia enn så lenge :)
Så nyyydelige servietter,-du er utrolig flink :) Hva tar du i pris pr stk. ?

Elisabeth

Tomines hjem sa...

Kjære deg.. det er de vakreste servietter jeg har sett.. Kan jeg velge bokstaver?? jeg ønsker å bestille 6 stk... Du er jo helt fantastisk flink!! hurra.. jeg gleder meg villt!!!

ha en deilig dag..

Tomines hjem sa...

Hei igjen.. jeg bestiller enda 6 til jeg med et annet monogram også hvis det er ok.. så 12 stk tilsammen da... hurra!!

Monicas sa...

serviettene med monogrammene er flotte....eller nydelig e vel heller rette ordet...
Snøen tina faktisk her nu....jippi.....

Anonym sa...

Hei. Er ofte innom bloggen din, du er så kreativ at jeg blir helt imponert. Anita

Anonym sa...

Nydelige servietter, hva koster det pr stk m 2 bokstaver? God bedring til Celine!

Hilsen Hilde

hvitstil.com/Christine sa...

Hilde og Black and White

Sender dere meg mail på christine@hvitstil.com

LIVS LYST sa...

Oi... godt at vinteren er over her kjenner jeg. Nå er et vår og varme som gjelder. Så nå får jeg komme meg ut på verandan og ordne litt der.

Ha en fin dag!
Hilsen Ljo

Paul sa...

Husets Herre har gjort fresejobben i dag. Det er bestilt snestopp nå!

Anonym sa...

Hei

Jeg are lurte på hvorfor du bytte ut den andre broderimaskinen.
Jeg har så lyst på en selv. Var det noe galt med den første siden du valgte å kjøpe en ny så fort?

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Anonym

Det var ikke noe galt direkte med den første, men jeg avanserte kan du si. Janomen er rett og slett fantastisk.

Kort og Søm sa...

Serviettene dine er helt nydelige! :o)

SiljeVanilje sa...

OJ OJ OJ!:) Så FINE serviettene ble!!:) Du er så utrolig flink!! Gleder meg supermasse til å ta de i bruk!:)

Klem fra Silje

ps: Du må ikke ha dårlig samvittighet!:) Synes at det er imponerende at du i heletatt får tid til halvparten av det du gjør jeg!:) ..Og den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vet du!;)