torsdag, april 16, 2009

På Dumpa

Celine tar seg en hvil nå, mens jeg lener meg tilbake i godstolen med litt lunsj. Bildene er tatt i dag tidlig (før ni!!), da Celine og jeg var ute å lekte på lekeplassen bak huset.


Vi er ekstremt heldige med beliggenheten på huset vårt. Vi har en stooor lekeplass rett foran huset. På baksiden er det en liten lekeplass. Ingen skumle biler i stor fart hos osss- 100% barnevennlig. På bildet over ser man grunnen til at jeg ville kjøpe huset vårt. Ett epletre! Link her

Sandkassa var ikke like gøy som dumpa. Celine syntes ikke det var noe stas å ha sand på hendene sine.

Så snart Celine våkner skal vi reise tilbake til Miss Muffet Barnerom. Jeg tror kanskje jeg skulle kjøpt det andre teppet jeg hadde i hendene i går. De hadde så myyyye fint, at det var vanskelig å bli enig med seg selv.....og husbonden. Også må vi kjøpe potte- etter jeg skrev om Celine som tisser på badegulvet hver kveld før hun skal i badekaret fikk jeg flere tips om å begynne med potte allerede nå. Jeg trodde det var aaaaalt for tidlig, men vi prøver.....

I dag vil jeg gratulere min kjære Tante Kirsti med 60 årsdagen. Hipp Hurra for deg. Håper du får en fin feiring med familien på G.C. Jeg har en liten gave til deg som venter når du kommer hjem.
Stor klem til Tante fra alle oss tre på Nesøya.

Christine

7 comments:

Familien Tuv sa...

Hærlig! Vi kommer snart utover og viser Celine hvordan man leker i sandkassen -og spiser sand...

uniktliv sa...

Åå savner sommeren nå helst med engang :)) ja ..

Skal bli spennende med disse barna når de lærer å gå skikkelig og skal lage sandkake og jordboller... for ikke å snakke om sølepytter.. vi har en unik og vakker tid forann oss ja.

Nydelige eple bilder.. fint med denne linken til tidligere historier.

Så likte jeg godt bildene du lagde fra museumet.. knallidee ::))

Stor torsdagsklem fra oss.

Anonym sa...

Hei Christine,

Jeg har sjekket litt men ikke funnet noen som har så stor str til pike, bare til gutt, vet du om et utsalgsted som fører Cupcake i str. 7 år så blir jeg svært GLAD!!!

Klem

Villa Creme sa...

Får ikke opp bildene jeg:( Står bare at kobling er brutt...

Tante Kirsti sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen :)
Jeg og Maria sjekker dagens aviser og selvfolgelig din blog etter en herlig bursdagsmiddag!!
Mange klemmer til deg og dine fra oss i varmen!

hvitstil.com/Christine sa...

Så rart at bildene ikke kom opp hos dere jenter, de kom opp her...... Takk for varselen, har lastet de opp på nytt.

C

Irene sa...

Nydelig pike du har.
Potte går fint fra nyfødt det ;-)
Startet med min pike fra hun kunne sitte selv rundt 6 mnd, har ikke bæsjebleier her i huset.
Anbefaler ikke potten fra Ikea, den er det for stort hull-så skvulper litt.
Lykke til