søndag, april 26, 2009

Stylet Ikea Barnebord

Vi har hatt et bord stående i boden, som vi har brukt til å dekke til barna når vi har selskaper. Nå fikk jeg lyst til å style det litt og ha det på Celines rom. Jeg vet- litt tidlig med ludo, men fargene er fine nå, så kan hun begynne å spille når den tid kommer.....
 
Jeg brukte Hobbylakk fra panduro. Fine pasteller ikke ludofarger!
 
Det gode gamle overføring-matpapirtrikset.
 
Klart til maling.
 
Bordet heter LETT og koster litt over hundrelappet inkludert to stoler!

Jeg som trodde omgangssyka mi var kommet og gått, der tok jeg grundig feil. Jeg ligger rett ut i dag. Ikke gøy. Akkurat nå er jeg veldig glad jeg ikke er i München med jentene.

Celine er forresten begynt med potte. Jeg kjøpte den jeg ble tipset om. BabyBjørn-potte med høy rygg. Hun tisset i den første gang hun satt på den.*stolt* Selv synes hun det var superstas og klukklo! Takk til deg som kom med tipset. Jeg trodde jo pottetrening var aaaaaalt for tidlig.

Chrisitne


23 comments:

Mette sa...

Så fint det ble! Finner mye bra på IKEA, det er sikkert ;o)

Jeg blir alltid så inspirert til å gjøre noe når jeg ser dine prosjekter! Men for øyeblikket er det barnebunad som må gjøres ferdig her i huset, og noen reparasjoner.(Tar imot diverse søm, og nå begynner jeg å få stadig flere forespørsler - jungeltelegrafen er utrolig effektiv!)

God bedring! Har samme erfaring som deg, var "aldri" syk før jeg fikk barn, nå er det stadig noe...:o/

Lille frøkna er så søt der i husken sin! Her i huset er det stas med hoppegynge og (navnesøsteren din) Kristine på 8 mnd. fryder seg.

Hulda sa...

Så smart å male ludospill på bordet. :) Det blir nok populært!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

kjempelurt å lage ludo på bordet :) artig!!

gratulere til Celine med å begynne med potte :) det er stas!!!

god søndag

Klem :)

Anonym sa...

Eg skjønne ikkje kor du hente denna kreativiteten fra :) FLINKA ALTSÅ!
Huff, så da gikk hele turen i dass..kjipern altså! Men du får ta det igjen en anna gang da ;)
Å pass på å bli frisk til torsdag nå snuppa :)

GEDIGEN go bedringsklem..

Lykkelita sa...

Åh, så fint og gøy! Vi kommer å spiller Ludo!!
Go' bedring, vennen! Klem:)

Smineset sa...

Arti!! Blir nok supert på barnerommet. :-) Veldig fint med litt duse farger.

Ønsker deg god bedring! :-)

Venke sa...

Så smart! Så det var styling av bord i boligpluss sist - så mye man kan gjør med lite! Og dette var jo et supert tips.
Har skrevet til deg på innlegg med symaskinsspørmsålet ditt - ble det så du kjøpte overlock?
Fortsatt god søndag!

Ellen Marie Albertsen sa...

Så utrolig lurt:) Hvordan har du kommet på det???

Landcharm sa...

Kjempebra ide, og fint laget.

Siri sa...

Så fint det ble! *notere tipset bak øret til en gang i framtiden*

Synd du ikke har blitt bedre... Skikkelig ubehagelig med omgangssyken!
God bedring!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så smart! Og så flink Celine er!! :))

Ligger en hilsen til deg hos meg. :)

*klem*

Håper formen er bedre!

Linda sa...

For en god idé!!
God bedring til deg:)

Karin sa...

Hei!
Nå må jeg skrive en kommentar i bloggen din,leser den hver dag. Har den under mine favoritter.

Utrolig søt jente du har å bildene du tar over alt du styler å fikser å syr å lager e kjempespennende å se. Jeg ville bare si jeg setter stor pris på bloggen din. Du er rett å slett til stor inspirasjon for meg å mange andre.

Anonym sa...

Luring! Det var fint med de duse fargene og. Fikk lyst til å lage det selv om snuppa har et pent malt bord på rommet..

Anonym sa...

Hei, smart med ludo-bordet... Har bakt kanelboller som jeg har sett på bloggen din, kjæmpegode. takk for at du deler ideer og oppskrifter.:))) Anita

Kristoffa sa...

Å male ludo på bordet var veldig smart. Tenker det blir stas for små spillere:)

linn kr/sykepleier sa...

Knall god ide. Ble jo kjempe sprekt og råflott jo. :D

Kort og Søm sa...

Kjempe fint bord!! :o)

Anette {foreldremanualen} sa...

Utrolig stilig!!!
Fikk absolutt lyst til å gjøre det samme - om enn ikke akkurat Ludo! Super ide! ;-)

Christina Mari sa...

Det bordet blir nok kjempe fint! Takk for kommentaren ang symaskinen.Vurderer sterkt en janome. Må bare finne ut hva jeg trenger. :)
Vet hvem du er,men er vel endel år siden du flyttet herfra.
Ønsker deg en fin dag! :)
Klem C.

Anonym sa...

Utrolig inspirerende å lese i bloggen din, som vanlig.
Jeg har et spørsmål:
Hva malte du de krukkene dine med?
Måtte de grunnes?

Jeg må ha det inn med t-skje altså....

Klem Nesøya-mamma

Helene sa...

Heia!! Ville bare legge igjen en hilsen og si at serviettene du broderte gjorde skikkelig suksess i bryllupet i helgen!! ALLE kommenterte de og brudeparet synes de var så flotte!! Ha en fin dag og uke. Klem helene

Photo-Me-Life sa...

Ludobordet var bare en kjempe ide!!!!

Hele rommet er så utrolig søtt, heldige Celine!