onsdag, april 15, 2009

Bilder til barnerom

Da Celine og jeg var på Folkemuseet rett før påske kjøpte jeg disse papirdukkene, med bretteklær. Spesielt godt likte jeg dukka med nasjonaldraktene. (Men hvor er nordlandsbunaden?)
Dukkene er gamle , som Folkemuseet har  trykket opp igjen.
 
Bildene skal henge på Celines "nye" rom. 
 
I dag har jeg tenkt meg til Miss Muffet Barnerom (beste barnerombutikken i området!) og kjøpe gulvteppe til rommet hennes. Jeg har sett meg ut ett teppe på nett, så får jeg se om det er like fint i virkeligheten. Jeg skal faktisk ikke ha rosa teppe der inne.(!)
 
I går kom jeg over albumet med meg som liten. Husbonden og jeg syntes at jeg som ni-mnd var utrolig lik Celine. Det synes jeg er gøy.

Nå skal Celine og jeg på mini barseltreff. Min venninne og hennes lille er hjemme fra påskeferie i Nord. Jippi. Nå skal vi kose oss. Celines 17. maikjole var kommet i går, så den skal vi også hente :) 

Ha en flott dag.
Christine

7 comments:

Anonym sa...

Hyggelige bilder fra Folkemuseumet, vekker gamle minner fra min egen barndom, åh som jeg likte å klippe ut klær og kle på papirdukkene!!!
Ja, likheten var slående med deg som liten sammenlignet med lille Celine ♥
Ha en hyggelig dag!
Klem - Ann-Christin -

Anonym sa...

Nå må jeg skrive en kommentar her! Etter å ha lest bloggen din x-antall ganger! Jeg synes den er sååå koselig!Celine er nydelig! Jeg har en jente som er født 11 mars, så vi har noe i felles ;-)
Koselige bilder til barnerommet!Jeg hadde absolutt valgt noe slikt også! Ellers på allposters.com har de mye fint også. Jeg er ikke fan av Barbie/prinsesse/Ole Brum!hehe...Lykke til videre.;-)
Denise

Anonym sa...

Hihi, trodde bildet av deg faktisk VAR Celine jeg. :) Ha en fin fin dag! Hilsen Randi

Monicas sa...

ja. trudde også bildet var av dattra di..nå husker jeg papirdukkene som vi hadde i "gamle dager"...å husker du Tjorven dukka? den var jeg gla i husker æ...ha en fin dag i sør...her skinn sola igjen,.,.

Spurvemor sa...

Å dette veker gode barndoms minner,har mine papir dukker liggende I en eske ,det er mine små skatter...ungene har fått sett dem men ikke leke med de.De har fått seg egne papirdukker de.ha en fin dag videre ...

Tabbysmom sa...

What a great idea! One could do the same with glansbilder.

Anonym sa...

Oneway links enjoy consistently previously needed a number relating insights on practical ideas
on how most certainly an internet site scored from search serp results
sheets (SERPs). Though, during the past, the actual algorithms were
not built to think about people young and old endeavouring to are unfaithful
the device simply by simply running on inbound links right provided by internet webinternet pages which had nothing but
urls in them, an absense of written information associated with
a valid meaning. These web sites without delay evolved into labeled "connection farms" and then were as a result of
internet marketers to enhance the rank inside their a few services.

Moreover training, site owners frequently
made one particular blog page distinctively to accommodate reciprocal backlinks to your site known as the hyperback backinbound one-way one way back-shortcuts page.
It had been utilized by buyers making reciprocal backlinks to your site to improve increase their site in search powerplant good
gains and yet made available little or no more precise articles and
other content and articles. Frequently, reciprocal urls were definitily really transaction involving webweb internet web-web pages that had certainly basically little special importance to one another exceedingly.
So, with a url buttons website document many times the link into the plaything webweb internet web page should the web hosting service
the anchor text revolved around middle aged people. Them naturally created absolutely simply zero perfect sense to successfully repay this behind the scenes score treatments!

Research has been the primary crucial google to set up examining how
you can repay suitable hyperback backinbound one-way
one way back-shortcuts who had meaning and therefore included subject matter onin
a blog as a substitute for fulfilling understanding, yet , considerably unethical methods from being unfaithful
google improvements due to backroom prices plus ebenholzfarben cap functions.
These people saved with the help of back link being determinant involving track record, but will
also heightened the particular criteria to take into consideration distinct high-good links along with penalizing interconnection
farms along with other white cheap tall sun hardhard hat maneuvers.

A real inbound link is really quite easy. Any time an alternate websites different web sites another Web page link connect on their resource location which experts claim url buttons direct back
to the sites, simply your backlink.
How come url links crucial? Given that help transport individuals your blog, and also
simply since they allow increase your search engine page results optimization standing up.

Everything out of merely a painless hyperconnection to your web site?
Sure enough! But given that you're confident you grasp typically that variation relating to different different kinds of one way links in addition to understand how to attain the best mix of groups to uncover the most traffic to a site. seo reports
Cautious, on the other hand, as there are a few benefits to every sorts of inlink, and in case they have been used inaccurately all the wrong pairing you possibly can turn out basically unit card search engine ranking by mistake.