lørdag, mars 21, 2009

Winter wonderland i Tromsø.

Vi har tatt turen til et vennepar i Tromsø i helgen, og her snør det! Husets Herre har allerede vært ute og tatt første runde med snøfreseren.
 
Husets Frue har kjøpt en ny type tulipaner. Jeg har ikke sett dem før. Der er litt riflete i kanten. Flotte er de
 
Når barna våkner etter lunsjluren skal vi ut å se på livet i Tromsø. Bloggeren Gjertrud i Living White har laget ett innlegg om hva som kan oppleves i Tromsø. (link her)

Ha en deilig lørdag!

Christine

9 comments:

aase sa...

Utrolig nydelige tulipaner, har heller aldri sett disse før. Finner jeg de, så er de mine , helt klart!!

Kos dere der nord, må innrømme at jeg ikke er spesiellt interessert i den snøen nå da!!

Mette sa...

Nydelige tulipaner! Har ikke sett slike før jeg heller. Ha en god helg i nord!

Monicas sa...

de tulipanene er vakre....har kjøpt løk av denne typen som æ e spent på om kommer sæ te sommern..har jubileum, etter at jeg ble inspirert av deg, så om du vil være med på trekninga mi, haddde det vært koselig...

Klaffen sa...

Tulipanene er fantastisk, og det finne mange hundre sorter! Disse er kule - rett & slett! Egentlig var jeg i tvil om jeg skulle se hva dette dreide seg om, for jeg vil IKKE ha mer snø. men innlegget var hyggelig det - og du får det da bare til! Nyt dagen i Tromsø vennen. klem fra meg

Veronica sa...

Så flotte de tulipanene var, har aldri sett slike før.

Ha en fin helg i Tromsø:)

Photo-Me-Life sa...

Tenkte på deg i dag da vi var i byen, hadde vært koselig å støtt på dere å hilst på deg:)
Jeg så på de tulipanene her om dagen, dem var kjempe kule.

Bdicte sa...

Hei, og velkommen til Tromsø;) Selv om det virkelig laaaavet ned idag, da!

Ha en flott helg:)

Millas hem sa...

Himmel vilken skillnad, här är det vår nu!:)
Så fina tulpaner!

Kram Camilla

Anonym sa...

Så morsomt! Søkte etter druesalatoppskrifter på nettet, og din link var den første jeg gikk inn på! Underlig at bildet jeg fikk se under var "gammelhuset" til meg og min kjære...Nå er det blitt "gammelhuset" til Astrid også... Druesalaten var NYDELIG! Takk for at du ville dele den med oss tilfeldige lesere... :)
-HB-