fredag, juni 05, 2009

Blomsterpikene

I morgen er det bryllup! Jeg gleder meg som et barn. I ettermiddag har jeg sammen med en av brudens venninner lagt kirkedekorasjoner.
 
Se bort fra den hvite tynne sløyfen som henger på skakke her. Vi har laget 12 stykker av denne som skal henge på stolradene oppover midtgangen.

 
Vi hadde litt lite av det grønne, så blomsterpikene snek seg opp i hekken til naboen. Snille Strikke Gunhild tok oss på fersken! Heldigvis er hun bare blid, og kunne fortelle oss om flotte grønne kvister hos en annen nabo. Sa da gikk vi på slang der også!

 
Til denne helgen har jeg kjøpt meg selv 15 store hvite fantastiske pioner. Det flotteste jeg vet om!
 
Celine har fått gave fra "Mor i Nord" og Jens. En dukke som kan snu hode, gråte og gurgle. Celine er en omsorgsfull dukke-mor og klemmer dukken sin og gir henne sutten. Celine selv prøver dukkesutten sånn litt innimellom!
Nå har jeg lagt fransk manikyr, hengt frem kjole, testet ut nye skyhøye stiletter, planlagt morgendagens kjøring/bringing/henting/levering. Nå er det natten i Casa Bussoli.

Christine

18 comments:

Villa von Krogh sa...

God natten... Kos dere i morgen! :)

Prinsesse Elin sa...

Ha det kjekt i dag i bryllup. Jeg vil se kjolen din:O) Elsker prinsesse kjoler vet du du:O)

Havets Datter sa...

Kos deg i bryllup!!! Her er det lørdagsjobbing...sånn passe gøy :o/

Brocante sa...

Så koselig - bryllup er så romantisk og fint - kos deg masse!

Unknown sa...

Nydelige dekorasjoner!

Ha det fint i bryllup:)
Celine ser ut som en omsorgsfull dukke-mamma:)

Min lille krok i verden sa...

Lykke til idag, Christine. Kos deg masse, ingenting er vel koseligere enn bryllup og bryllupsfester :-)
Varm klem fra meg

Familien Tuv sa...

Så søt Celine i pysjen sin!

Monicas sa...

Du, nu ble æ gla..om at du syns om lestan..iallefall Celine...veldig koselig...flotte dekorasjoner....bryllup er morsomme...skal til Bodø nå til et vennelag til brylluppet jeg skal i i sommer...ha en fornøyelig dag...

My little footprints sa...

Brylupp er jeg bare sååå glad for å være i! Hvor finner man større kjærlighet og en mer romantisk stund enn nettopp i et bryllupp?
Kos deg masse!
Klem Beth

Dentinista sa...

Kos dere i bryllup!
Grattis med 17. plass!!!
Mvh

Unknown sa...

Så nydelige blomster! Kos dere i bryllup!

Ingunn sa...

Gratulerer med mange besøkende og plass blant de beste bloggerne.

Deg må jeg følge.

Ingunn :)

Lyse drømmer sa...

Hei, det ligger en liten hilsen til deg fra meg på bloggen min:)
Stikk innom og ta en liten titt..

Kos deg så mye i bryllup.
Klem fra Unn Eirin

Ocean showroom sa...

Hoppas att du har haft en fin dag på bröllop men det har man väl alltid! Finns inget vackrare! jag har 15 rosa pioner i min helgbukett :-) inte helt fel det heller! -Alexandra-

Ocean showroom sa...

Hoppas att du har haft en fin dag på bröllop men det har man väl alltid! Finns inget vackrare! jag har 15 rosa pioner i min helgbukett :-) inte helt fel det heller! -Alexandra-

Anonym sa...

Så enkle og nydelige buketter :)

Anonym sa...

Hei Christine!
Kos deg i bryllup!
Håper du legger ut bilder så vi får se:-) Det er såå romantisk,sukk..!
Klem hege.
Ps: For en nuudelig dukke-mamma:-)

Anonym sa...

Heisann!! Så koselig å se Celine i den nattasen! Jeg har ei lita tulle som ble 1 år igår og fikk slik en nattas!

Hilsen ei som følger daglig med på bloggen!!