onsdag, juni 17, 2009

I nordveggen

Jeg bare måtte ta med dette bilde av Celine som spiser prinsessekake i nordveggen  på Andenes.
 
Jeg gleder meg over at Celine går på egene ben. Hun er tydelig veldig stolt, men samtidig litt redd. Vi synger ♫♪"Lille Petter Edderkopp" ♩♬ tusenvis av ganger daglig, og hun fryder seg og lager de riktige bevegelsene til sangen. 

Nå skal det bli pølse og makaronigrateng på Nesøya, og i kveld håper jeg å bli ferdig med prosjektet Janome´n og jeg har gående!

Ellers: her er en god nyhet. Jippi

Christine
Posted by Picasa

15 comments:

the Folding chair sa...

Hei,
det ser ut som hun koser seg :)
Hvor gammel er hun? Er imponert over syngingen!

Klikket meg egentlig inn for å si at jeg så reportasjen i Kamille i dag, og bare må kommentere på hvor nyyydelig hjemmet ditt er!

Så morsomt med de som kjøpte gamle leiligheten møblert - kan du ikke legge ut bilder av den og, hvis du har?

Ha en flott dag :)

hvitstil.com/Christine sa...

Tja, god ide. Jeg skal se om jeg harbildene fra prospektet. Tusen takk for den koselige kommentaren.

Jeg trodde bladet skulle komme i salg den 22.??? Jeg har ikke sett det selv!

Chris

Hilde Heimdal sa...

Nummen å nydelig då :)))

Anonym sa...

Kjempeflott reportasje i kamille:) Jeg abonnerer på bladet så derfor har jeg fått det tidlig. Så gøy at de ønsket og kjøpe alle møblene deres, det er jo alles drøm og kunne starte helt på nytt:) Ha en fortsatt fin dag og nyt den gode sola på Nesøya!

HildeS sa...

Jeg fikk også Kamille i dag og har lest reportasjen om deg.. Jeg vet jo av denne bloggen at du har et vakkert hjem, men det er jo artig å lese mer om deg likevel.. Kjempefin artikkel.

the Folding chair sa...

Som de andre over her, så er jeg abbonent, og får det vel et par dager tidligere :)

Lisas hjem og skatter sa...

som alltid, fine bilder av den søte jenta di :o) koselig når de begynner å gå.. gøy, samtidig litt "trist" - de vokser og blir så store :)
ha en fin kveld videre :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Oooohhhh.... Kamille over helga! *gledermeg* (Sikkert abonnement som får det i dag)

Flott bilde av Celine!! :)


Etter jeg ble mamma klarer jeg ikke fordype meg i tyngre bøker. Det har blitt MYE feelgood det siste året gitt. ;) Orker lissom ikke tenke så mye.
Men liker du Marian Keyes, kan det hende du liker Emily Giffin også, det er pocket-bøker. :)

Kjøkkenet ditt er flott! Og man kan få til mye med lite - stor forandring!! (Skulle kommentere i går, men dataen på jobben vil ikke ordentlig inn på siden din, så fikk ikke til å kommentere... - skulle vel jobbe ;P)

Ha en god kveld!!! :)

PS: Gjør ikke alles hverdag det? ;)

Ocean showroom sa...

Hârligt det ser ut! jag ser att jag måste köpa kamille när jag kommer till norge igen. Kul! kram på dig Alexandra

Havets Datter sa...

Søte Celine!! Den jakken kler henne så godt :o)

Gleder meg til å lese Kamille om noen dager.

Dreamgirl sa...

Så fin blogg!
Nydelige bilder og en vakker liten jente...
Liker spesielt godt teksten på soveromsveggen din!

Jeg fant deg gjennom Englefryd. Kanskje du kan komme på et lite besøk til meg også?

På sweeterliving.blogspot.com har jeg en morsom kreativ utfordring til alle bloggvenninner.
På sweeterhomes.blogspot.com har jeg en konkurranse der du kan vinne abonnement på det amerikanske magasinet House Beautiful.

Ta en titt innom;)

God kveld!

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Nebvermind, jeg fant knappen :p Lurte på om du hadde RSS-knapp, og det hadde du jo :)

Ingeborg sa...

Hei! Morfar og mormor er fra Andenes, så måtte bare spørre han om han husket butikken Mode. Da la han ut om både Nusse som han mente egentlig het Bergliot (?), og om faren som hadde bakeri og ble kalt Baker Nilsen. :) Morsomt å kunne vise ham bildene fra bloggen din, han kjente igjen farmoren din på bildet:)

the Folding chair sa...

Hei igjen,
har kikket mer på reportasjen i Kamille. Det hjortehodet du har over peisen, hvor mye betalte du for det? Sto og så på et sånt her om dagen, men det sto ikke pris på det. Har tenkt mye på det siden, og så så jeg det på bildene hos deg! Tror jeg må dra tilbake til Sandnes og kjøpe det - men hvis det er svindyrt så trenger jeg ikke kjøre 25 min for å finne ut det ;)

Stolprosjektet ditt ser spennende ut, tenker den blir LEKKER med det hvite skaistoffet, lykke til med arbeidet!