fredag, juni 26, 2009

Kos



7 comments:

Anonym sa...

stemning, men det ser mørkt ut på nesøya?!
hvor kan jeg dra å kjøpe bålfat i morgen, blir jo så fristet med alle disse bildene dine!!!
kos dere med marsmalows! Klem

hvitstil.com/Christine sa...

På bolina kjøpte jeg mitt, men det finnes ett billigere på finn.no og på Living

Broren min hadde sett ett på europris

Monicas sa...

heisann i kvelden:) dette så koselig ut...du, apropo voksduk; jeg var på kid å kjøpte en nydelig plastisk fantastisk hvit duk, som ser ut som om den er brodert...engleskbroderi og greier...syns den va fin, og i går vasket jeg den for hånd, hengte den opp på snora, å like fin i dag...tenkte den kunne kanskje være noe for deg...ha en flottings helg...tar med mæ en marsmalows....

Lisas hjem og skatter sa...

nam :)

herlig m sommer!!!

aase sa...

Åhhhhh, du vet å friste du!! Ha en flott helg!! Hørte vi kanskje sees til uka??

Rotehuet sa...

Å så koselig det så ut. Hadde jeg bare hatt en hage...Spørs om det blir så populært å fyre opp en slik en på balkongen min...

Villa Creme sa...

Mmmmmm;)