mandag, juni 08, 2009

Hvitstil.com i neste Kamille

Flere har spurt om det er jeg som kommer i neste Kamille. Jepp det er det.  Jeg har ikke villet sagt hvor det skulle komme før jeg var sikker på at det kom på trykk. Og nå står det i Kamille at jeg kommer i neste nummer i salg fra 22 juni!
 
Jeg er veldig spent, og gruer meg til å se bildene som jeg er med på!! Dessuten- Bussolis? Den var ny. Da vi giftet oss sa presten Bussolini, og etter den gang har jeg sett og hørt navnet vårt i mange versjoner.Det er kanskje ikke det letteste navnet å få riktig......

Christine
Posted by Picasa

39 comments:

Tomines hjem sa...

Ho ho ho... æ glær mæ...
søte fine Celine som går og går... Nettbutikk?? Bygge hus?? Skal dere flytte i nærheten av oss??
hohoho.. vi gleder oss til fortsettelsen..

Fabrikken sa...

Heisann
Så spennende med oppslag i Kamille :) Og ikke minst positive forandringer. Blir spennende å høre hva det er :)

Jeg bare lurte på om jeg kunne spørre deg om hvor du har fått tak i den hvite listen til å ha bildene i gangen på? Har sett etter en sånn på Ikea, men finner de bare i svart :(

Ha en fin kveld

Klem fra nr. 5

Husdraumen/Anita sa...

Gleder meg til bladet kommer i butikken! Nå får Kamille en "ny" leser;)

Smil fra Anita

hvitstil.com/Christine sa...

Nr 5
Den er kjøpt på Åhlens.

Klem c

Anne sa...

Kamille er et kjempebra blad og det blir spennende å lese innlegget :o)
Jeg leste hva Ellen S som anonym hadde skrevet som kommentar,helt greit at en har div kommentarer,ikke alle trenger å være like "positive" men jeg føler likevel at det er endel unødvendige kommentarer rundt forbi - negative,som kan være litt sårende.Jeg tenker at dersom en ikke liker en blogg så er det vel bare til å "hoppe" over til neste,en trenger ikke henge seg opp i hva bloggerne skriver om syns jeg da. Hvitstil.com er lest og likt av mange (jeg har tipset flere om denne bloggen og alle mine følger med på denne koselige bloggen om den lille familien og får både gode tips og en god følelse av at dette er en flott familie som tar vare på sine og andre - til ettertanke)
Jeg forstår at du kanskje fra nå av vil blogge litt mindre om Celine - men likevel føler jeg nesten det er litt vemodig hvis bloggen skal forandres :o(

Mvh Anne som er kjempe glad for bloggen din finnes...

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Anne
Tusen takk for din tilbakemelding. Det blir jeg veldig glad for.

Jeg skal ikke slutte å blogge om Celine, på ingen måte. I det siste har det vært mye henne, fordi jeg ikke har hatt så mange prosjekter å jobbe med. Andre ting har tatt tiden min. Snart skal jeg tilbake i gang med nye prosjekter, og jeg lover å fortsette å blogge om både Celine og familielivet!

Jeg er enig med deg: hvis man ikke liker en blogg er det bare å hoppe over den, men av og til er det nyttig med konstruktive tilbakemeldinger. Positive og negative. Ellen S fikk meg til å tenke litt, og det var bra! Negative tibakemeldinger med personangrep o.l pleier jeg å slette. Selvfølgelig blir jeg lei meg noen ganger, men jeg får skylde meg selv. Det er jo jeg som har valgt å blogge, og jeg vet jo at det kommer surepaddekommentarer innimellom. Heldigvis ikke for ofte ;)
Igjen: tak for din tilbakemelding Anne!

Klem Christine

Monicas sa...

så morsomt..gratulerer:) du, det bildet som vises, var det sånn at det var du sjøl som hadde malt det? isåfall: lekkert....ska kjøpe bladet..ha ei god kveldstund.....godt du e tell:)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Spennende!!! :)))

Gratulerer så masse! Og da blir det løp og kjøp for min del også. ;)

AstridVU sa...

Heldige meg som er abonnent av Kamille, for da får jeg vel bladet litt før 'alle' andre :) Gleder meg masse!!!

Linda & Jørgen sa...

Åh så spennanes! Glæde mæ. Du er så flink! Klæm

Anonym sa...

Det var godt å høre at du fortsetter nesten som før da :o)
Lykke til med nytt ? prosjekt...som du ser er det mange som gleder seg og er veeldig nysjerrige,morro det å bli satt på pinebenken hehe :o)
Selv er vi i nybegynner fasen med bolig bygging - tegningene er i boks men nå begynner det "travle" det å finne ut hva en skal velge (og som jeg skrev i et annet innlegg har jeg fått mange tips fra deg om stil,fargevalg, før og etter bilder av prosjekter som jeg tar med meg osv) Nå er det bare litt over 2 år siden vi flyttet inn i dette nye huset men gjett om det har blitt forandret på planløsninger...en finner stadig ut mer praktiske løsninger og nye ønsker...håper kanskje dere får drømmen om hus i oppfyllelse snart da :o)))) ???? :o))))

PS noe jeg har lurt på - hva jobber du med ?

HA en flott uke - og takk for at du deler ditt og dine sammen med oss :o)))

Mvh Anne

Balke gård sa...

Hei, vær deg selv og blogg som før, vi liker jo dette vi leser!!! Gleder meg til å se bladet!!! Ha en ekstraordinær god natt, klem fra Marianne

Silje sa...

Så spennende. Da må jeg kjøpe Kamille for en gangs skyld. :) Så flott blogg du har, inspirerende.

Mette sa...

Det må jeg jo bare få med meg!

Ang. positive/negative kommentarer:
Du er jo veldig åpen, sikkert noen som ikke liker det/er misunnelig, osv. fordi du har klart å få til noe! Jeg har fulgt bloggen din lenge nå og mitt inntrykk av deg er som de andres her; og ikke minst beundrer jeg din evne til å gjøre tingene! Ikke bare tenke på dem - slik jeg har for vane å gjøre for tiden...
Du er en slags muse for meg Christine. Stå på!
Klem fra Mette

Tre Kusiner sa...

Så spennande! Då får vi kjøpa dette om eit par korte veker:). Eg er dagleg innom bloggen. Kjekt å sjå no når Celine er så stor. Går så fort, syns nettopp ho var bitteliten. Lykke til framover. Gunilla

My home is my Castle sa...

Så spennende :)
Gleder meg til å se :)

Klem,Kari

Anonym sa...

Hei Christine!
Stå på du - de som ikke kan oppføre seg ordentlig er ikke verdt energien!
Må kjøpe Kamille skjønner jeg - blir moro å se deg "live":-)
Sov godt, klem Hege.
Ps ! GLEDER meg til å se hva du har på "lager":-)

Lenemora sa...

Så gøy, gleder meg til å se!

Vi får bare vente i spenning, det er leeeenge til 22....

Klem fra Lenemora

tinemor sa...

Så spennende da!
Gleder meg til å se
:-)

Jeanette Jess1 sa...

Kjempespennende,det er nå notert på kalenderen,det er jo en evighet til men da er det godt å ha noe å glede seg til ;o)

Jeg har også ett navn med de utroligste skrivevarianter,skulle gjemt alle de rare navnene jeg har fått opp igjennom årene,så hadde jeg nok hatt en bra samling ;o)

Havets Datter sa...

Så gøy! Gleder meg til å lese :o)

uniktliv sa...

ÅÅÅ GRatulerer det blir sikkert fin fin omtale ja tenker jeg ... :)))

Har ikke lagt inn kommentar hver gang jeg er hos deg.. men jeg er her. og igjen Christine ,... du har masse masse å by på .. både av ideer og deg selv...Æ e imponert::))

HA en super tirsdag::))

Klem GE

Ocean showroom sa...

Ha,ha! Nej ,så är det. Så mycket spännande som verkar ske hos dig. Kul! Ha en fin dag! -Alexandra-

Lille Lavendel... sa...

Flinke pia å gå! Lillegutten min og løper av gårde nå, begynner så fort når de først er kommet i gang!:)

Blir spennende å se i Kamille!

Håper du forsetter i samme stil på bloggen din, du er desidert en av favorittene mine!:)

Anonym sa...

Hei!

Jeg har fulgt bloggen din lenge, og liker å lese om interiør, turer, hverdagsliv og Celine. Det jeg hadde litt lyst til å kommentere er faktisk de som legger inn kommentarer! Det er så ufattelig mange som legger inn kommentarer om hvor søt, flink, fantastisk, nydelig Celine er hver gang du har bilder av henne. Og det er hun jo!!! - og det vet du jo! Av og til synes jeg nesten det blir litt for nusselige, oversøte kommentarer. På noen blogger diskuteres det ideer, aktiviteter, saker o.l i kommentarene. Kanskje litt mer av det? Så dette er ikke til Christine, men mer til dere andre!
Ha en fin dag alle!

Solveig K.

Unknown sa...

Så gøy! Da skal jeg løpe og kjøpe. :) Og så det er sagt, liker jeg bloggen din kjempegodt! Du er til stor inspirasjon. :) Ha en herlig dag!

aase sa...

WOW, gjett om jeg ble nysgjerrig nå da??? Dette blir spennende å høre om!!

Kanskje vi klarer et minitreff en dag med barna i Asker el noe!!

Besta sa...

Det blir spennende, må huske å kjøpe bladet.
Fikk et tips fra ramboline om å spørre deg om en butikk. Sønnen min skal gifte seg i sommer og jeg må ha kjole. Har du forslag til butikk jeg kan se i? Det er litt frustrende å lete på måfå.
Ha en fortsatt fin dag.
Klem Marilyn

Bette sa...

Så gøy da!! Har aldri kjøpt Kamille før,men nå skal jeg gjøre det;o) Er jo litt gøy å se "kjente" i blader man leser!

Ha en super tirsdag!

Klem fra Bette!

Christina sa...

Åhhh så morsomt,har jo ventet & gleder meg veeeeeldig til å lese og se bilder...

*Kjempespennende*

Klem Klem

Lise sa...

Wow! Så spennende! Stikker ofte innom bloggen din og kikker, du får til veldig mye, og er en inspirasjon for meg (selv om jeg for det meste er på plan-stadiet, da, he he..) Håper det er ok at jeg legger deg til blogglista mi.

Karen sa...

For en nydelig blogg du har her :) Jeg har ikke vært her før, men jeg kommer nok tilbake :)
Og så skal jeg kjøpe kamille den 22. Synes det er så koselig at bloggverden har begynt å få litt oppmerksomhet, for det er mange kreative mennesker der ute, og jeg er iallfall blitt inspirert etter jeg begynte å lese blogger...

I de dype skoger sa...

Gleder meg til å se og det er så moro å følge med dere!!

Jeg må innom her daglig. Du skriver så fint og det er så gøy å se alt det flotte du gjør og lille herlige Celine. Hun og Christian er jo nesten like gamle, skiller 14 dager tror jeg ;)

Ha en deilig dag :)

Klem

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Grattis med Kamille rep. så velfortjent og spennende !! klem A

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hei igjen. :)

Du er blitt tagget! :) Enjoy!


Vibeke :)

Unknown sa...

DA må Kamille kjøpes, så gøy da!!!
Nanni :)

Villa von Krogh sa...

Da må jeg jeg kjøpe Kamille da... Huffamei, det var dumt! :)
Så artig da!
Ha en fin dag i det grå været.

Teresa sa...

Så spennende! Gleder meg til å se. :)
Du inspirerer meg til å begynne med noen interiørprosjekter igjen, har hatt for mye å gjøre ellers med smykkeprosjektet mitt. Men trenger en forandring i stua. ;)
Håper alt er bra, ha en super dag!
klem

Heidi sa...

Jeg gleder meg ihvertfall til å komme og leke med symaskina di! :)
Drømmedrømmedrømme....