søndag, juni 21, 2009

På bondegården

I dag har vi vært på bondegården og hilst på dyrene. Celine hermer etter sauen og sier "BÆ". Hunhar også lært at gjøken sier ko ko og kua sier mø.
 
På gården fikk vi holde dyrene. Superstas. Jeg er jo ganske redd for noen dyr, men det gikk helt fint i dag. :)
 
Celine og jeg hilser på grisen.

 
Kaninen fikk hun holde i hendene sine.
 
Midt på plassen stod det en traktor som barna lekte på.

Vi hadde ikke fått med oss at man kunne grille på gården. Mange familier hadde med seg pølser og kaffe på ermos. Foreldrene nøyt solen mens barna og lammene løp rundt på tunet! For en deilig dag.

Jeg har kommet litt lengre med stolen i dag, og skal blogge bilder litt senere.

Christine

5 comments:

Monicas sa...

koselige bilder...tida går så fort med ungene...minnes da mine var små...og i går var min eldste forlover i en venns bryllup..(lagde innlegg om det i går:) ta vare på hvert et sekund...bringer gode minner..go søndag du kreative dame

Donpedro sa...

Hvilken gård?

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg kom ikke på hva den het når jeg skrev innlegget, men fant det nå:

http://www.vestrebjorumgard.no/

Caroline sa...

Du har et nydelig hjem! Akkurat slik jeg vil ha det når vi får hus :)

- Caroline

Villa Drømmeverden sa...

Hei!

Dette så koselig ut, hvor har dere vært? Greit med litt tips for ferien:)

Gleder meg til å lese Kamille!

Klem fra Margit