onsdag, juni 24, 2009

Hagehygge

Planene for kvelden var at husbonden og jeg skulle ut å spise. Min søster er på besøk og ville så gjerne være barnevakt for Celine.

Vi hadde booket restaurant, men med det været som er nå bestemte vi at hagen vår nok er hundre ganger hyggeligere enn hvilken som helst restaurant! Så vi ble hjemme.
Først har vi grillet og så spiste vi kvelds ute. Reker deilig! Bålfatet er fra Bolina på Stabekk!

I dag (den 24.) har Mor i Nord bursdag. Hipp hurra for mamma!

HUSK: Dremel konkurransen her,
Legg igjen kontaktinfo, så trekker husbonden en vinner!

Christine

4 comments:

Margrethes hus og hage sa...

Så flott bålfat! Ble rene st.hansbålet, det :)

God natt! Hilsen Margrethe

Unknown sa...

Kjempefint bålfat! Så veldig koselig å bli hjemme. :)

Photo-Me-Life sa...

Hvor hyggelig bål dette var....aldri sett slike før. Jeg skulle jo hatt gassgrill men terassen min er jo ikke verdens største.

Anonym sa...

Åå, sånn bålfat ønsker jeg meg også. Kjempefint! Men blir vel noen år til jeg får meg hage.. :( :P