fredag, januar 09, 2009

225 kommentarer!

Jeg er så glad. Tenk at 225 stykker har meldt seg på serviett-feiringen på hvitstil! Det synes jeg er veldig hyggelig. Tuuuuusen tusen takk.

Fortsatt er det muligheter å melde seg på. Bare skiv navn/blogg/email i kommentarfeltet på forrige innlegg (link her).


Celine med kittybuff på Gran Canaria. Jeg liker bildet så godt, at det måtte jeg bare ta med.

Jeg er en av tre i årets reisekomité for en jentegjeng på 9 stykker som skal på tur. Vi sparer hver måned, også har vi en fast helg hvert år når vi reiser. Da blir det lettere å få det gjennomført. I år blir det 7 stykker som reiser(en ammer og en har termin-så de som kan er med). Reisemålet er hemmelig for alle utenom komitéen. I den anledning har jeg tenkt meg på årets reiselivsmesse i dag. Kanskje jeg kan finne litt informasjon om årets reisemål! Det er andre gangen turen gjennomføres. Første gang var vi en litt mindre gjeng-5 stk og da var vi i Amsterdam. Veldig vellykket synes jeg.

Kanskje dette er ett tips til din vennegjeng.  Anbefales. 
Godt å få kvalitetstid med venninnene!

21 comments:

ENGEL sa...

225???herlighet!!!vinner jeg da er det sjokktilstand. lettere å vinne i lotto;)hehe!
kos deg!

tinemor sa...

WOW
225 kommentarer...
Helt utrolig!!!!
Små sjangser for å vinne da ja. ;-)
Så smart med fast jentetur og komite´
Den ideen likte jeg!
Lykke til med å finne reisemål.
Klem

Anonym sa...

Ja, nordmenn går godt under mottoet: Alt som er GRATIS er gøyt! Det er jo gjenganger på alle konkurranser her inne;)Tenk om alle hadde kommentert hver gang det ikke var konkurranse også:)
Ha en fin dag!

Tussaluso sa...

Kjekt med jentetur, ikkje sant. Me er ein jentegjeng på 6 som også prøver å komme oss på tur innimellom. Me sparer også litt kvar måned. I April i fjor var me i Barcelona. Ein by som eg absolutt kan anbefale på det sterkeste. Der hadde me alt. Sol, varme, god mat, shopping og strand.
Palma er også ein by eg kunne tenkt meg å besøke. Ha ei fin helg.

Anonym sa...

Hei, vi har hatt en dialog ang sy maskin før, og jeg må spørre igjen er det Janome Memory Craft 9700 du har? Hvor anbefaler du å kjøpe sy maskin?

Grete

Miss.T sa...

WOW !! Mange som er fan av bloggen din å liker arbeidet ditt tydeligvis. Kjekt ! : )

Ha en flott helg.

Monicas sa...

Du verden, men jeg skjønner at folk e ivrig med en sånn flott premie...du er bare helt utrolig som gir bort disse.....jenteturen tror jeg mange har godt utav...men har godt av å komme seg ut av hus og hjemme rollen, å være litt jentete....ha ei strålende helg i sør...:)

hvitstil.com/Christine sa...

Grete
Kan du sende meg mailadressen din

hvitstil@gmail.com

Christine

Cathrines blogg sa...

For en søt liten prinsesse du har :o)
God ide med fast tidspunkt for reise! Jeg er også med i en "reiseklubb", 5 jenter, men vi har bare klart en tur enda, for vi sliter med å finne passende tidspunkt.....skal faktisk treffe jentene i kveld, og dette skal jeg foreslå!!
Jeg lurer på hvordan du får tre kolonner i bloggen din ? Det er så mye finere , men jeg får det ikke til! Vil du gi meg et tips??
Riktig god helg, spennende med trekningen!

Perlehvit sa...

Skjønner godt du har fått så mange tilbakemeldinger, serviettene er jo knallfine!!

Så spennende da med ukjent reisemål!:D

rod i hob sa...

Så flott :-)
Eg va i Riga 2 gonger i fjor -ehh på jentetur begge gongene! Likte meg kjempegodt! Billig spa, billig mat, billig å bo (Stor leilighet!) og passe stor by... Du kan få mange tips frå meg om du vil! Har våre mykje på jentetur og praha og krakow er ein anna favoritt!

by Siv sa...

Høres fantastisk kjekt ut med venninnereisegjeng :)
Og så er det jo kult at dere holder det hemmelig...
Lykke til på reiselivsmessen
Ha en fabelaktig god helg
*Siv*

Anonym sa...

For en god ide med hemmelig reisemål! Venninne gjengen min har også en tur i året, vi begynnte med danske båten men har nå vært i London Kjøben, aberdeen, Praha og Barcelona! Årets reisemål er enda ikke avgjort, kenskje vi følger ideen din! Ps turen til Praha var den aller beste!

Klem Monica

anneskreative sa...

Hei,,,ja klart en må henge med på en så flott konkuranse,,,,serviettene dine er jo så lekre....
Artig ide med en slik ut i det blå tur med jentegjengen....
Du får helt sikkert masse gode tips på reiselivsmessa.
Lykke til med planleggingen
Anne

Randi sa...

over 2260 stykker...jeg må le...jeg som syntes det var mega bra med 50!1 jeg hadde svimt av om jeg hadde fått så mange...men så var det litt av en premie!! så jeg skjønner godt du får mange kommentarer der ja:-)
Misunner ikke deg og Celine jobben med å klippe disse ...syns det var en stor jobb med over 50 jeg...hihihi

Ha en strålende fin helg
Klem

Frk. K sa...

Takk for en strålende ide! Dette skal jeg nevne for vennegjengen min. Vi prøver alltid planlegge en tur i året, men blir sjeldent noe av. Genialt å holde det hemmelig for de andre også!

Nina sa...

hørtes utrolig kjekt ut med en sånn årlig jente/forenings-tur! Hvordan er det og reise fra dukka di da? Gruer meg evt til den biten selv..
Sønnen min på 23 mnd har lignende leke forresten,han bærer rundt på den hele tiden! :)

Vigdis sa...

jeg blir så måløs her jeg sitter.
det er jo helt umulig å nå opp til de høyder du er på.
Jeg synes at du har en så fin bloggeside som jeg stadig har nødt for å se på.

Anonym sa...

Нowdy! I simply would liκe to offer you а
big thumbs up for уоuг еxcеllent info уou havе gοt
hеre on this рost. I am comіng bacκ tο
youг blog for more soon.

my weblog; fix iphone

Anonym sa...

Its ѕuch as уou learn mу mind! You appеar tο know а lot about thiѕ, like you ωrote the eboοκ іn it or somеthіng.

I feеl that you could do with somе pегcent to driνe the mеssage home a bit, but instead of that, that is ωοnԁеrful
blog. An еxcellent reaԁ. I'll certainly be back.

my page Ipad Repair Bangsar

Anonym sa...

Hi I am so excited I found your webpagе, Ӏ really found you by еrror, whіle I was searching on Dіgg fοr
something elsе, Anyhow I am here now anԁ ωould
just like to ѕay mаny thanks for a tremendous post and a all round
entertaіning blog (I also lovе the themе/ԁеsign), I don’t have time
to read through it all at the mіnutе but I have saved it and also аdded іn your
RSS feеds, so ωhen I have time I will be baсk to read muсh
more, Plеaѕe ԁo keep up thе аwesοme wοrk.



My web blog iphone repair malaysia