søndag, januar 04, 2009

Kjenne sine begrensninger!

Jeg er i full gang med mitt stolprosjekt. Altså: en gammel stol jeg fikk i gave skal bli ny og i utgangspunktet ikke hvit! Jeg har måttet kjenne mine begrensninger når det kom til å trekke stolsetet med sauepels. (ala grå "ludde"på IKEA). Jeg er kommet frem til at pelstrekking er for eksperter. På Stoff og Stil i går kjøpte jeg to stoffalternativer. Det ene er hvit kraftig sateng, det andre er knesj pink!
Nå heller jeg veldig mot hvitt, selv om en stol jeg så i ett spansk interiørblad så utrolig kul ut i knæsjpink!

Resultat senere i dag.

Christine
xoxo

2 comments:

Cornelias Hus/Chez Nous sa...

Hei, kjempefin blogg du har! håper det er ok at jeg har lagt deg til min bloggliste.

Morsomt å se hvilket stoff du velger. Hvis du finner ut at du får et bra resultat, kan du jo bare leke deg med de stoffene du vil! Ingenting er uopprettelig...

Rikke - fargesirkelen sa...

Rosa!