lørdag, januar 10, 2009

Leke tips.

For en tid tilbake spurte jeg om noen hadde noen gode leketips å komme med til Celine. Blandt tipsene var det et tips fra Kristel som hadde tvillinger på 16 mnd om en traktor på Claes Ohlson til i overkant av 150 kroner.
Den var helt midt i blinken til Celine(10 mnd).

Dyrene på lasteplanet lager lyder, bonden nynner "Old Mac Donald" og traktoren kjører når man trykker på traktorpipa. I tillegg liker hun godt å gnege litt på dyrene. Kjempebra tips!

Celine sender slengkyss på bildene og sier ha en god lørdag.

Husk at serviettene kan fortsatt vinnes her

xoxo

Christine

15 comments:

sandra sa...

hihi!!! denne fikk benjamin til jul! kjempekjekk!! så morsomt da:)

lillelise sa...

kjempesøt er hun!
også her i huset er dyr og gårdsredskaper populært. i tillegg går lillemor i gårdsbarnehage...

ha en fortsatt god helg!

prinsesselinn sa...

god morgen.
Hun er da bare helt vidunderlig søt.
Ha en flott Lørdag.

Cathrine sa...

for en kjekk leke:) den må jeg sjekke ut;)

aase sa...

Superfin leke, men jeg er glad vi er ferdig med old mc donalds altså!!! hadde en leke som aldri gikk i stykker , men måtte ryddes vekk av mor gitt!!! Jeg ble jo gal av den!!

Har den i kjelleren da, Nikoline skal få den til konfirmasjon sammen med noen andre leker!!!

Herlig Celine er der hun slenge slengkyss til oss!!!

Gleder meg til vi sees igjen!!

Bette sa...

Hun er så herlig!! Takk for tipset! Er ikke så lett å finne gøye leker til de små,men denne var jo super,og billig!! Så her blir det løp og kjøp;o)

Ha en super helg!

-Bette-

sa...

Min lille prins fikk denne til jul. Selv ga vi samme leke til fetteren. Populær leke ;-)

Klemmer J.

Lykkelita sa...

Den traktoren fikk Viktor yil jul i fjor og lekes med til stadighet, jeg må innrømme at lydene ikke er blandt mine favoritter, men jeg holder det ut siden ungene liker leken så godt:)

Lykkelita sa...

UUuups, det blir jo til jul i for-fjor:) Tide går fort altså.
Klem til dere alle:)

Huset på kollen sa...

Denne har begge mine jenter hatt også, og min lille nevø på 11 mnd fikk en i julegave - regner med at det blir suksess også! Og jeg kan love at batteriene holder lenge, etter 4,5 år er det like mye fres i vår...

Anonym sa...

Herlige Celine :)

Linn Merethe sa...

Herlige bilder! :)

Bea sa...

Så stillig.
Tror vi skal kjøpe oss en slik vi også:o)
Takk for tipset.

klem fra Bea

Fregnepetra sa...

Heia. Så utrolig kuuult at dere fant den og at Celine liker den. Den er fremdeles veldig populær her. Du har en utrolig fin side og jeg elsker å følge med. Kanskje jeg en dag begir meg ut i bloggeverdenen jeg også. Kristel

Alena sa...

Nydelig pie!!
Den traktoren har vi å, og nesten alle som har besøkt oss har kjøpt den å. :)x