mandag, januar 26, 2009

Baby Ghost

Celine og jeg hadde det så fint i byen i går at vi dro inn i dag også. Her er vi på Steen og Strøm og jeg har akkurat oppdaget Kartell stolene i mini størrelse. Jeg har en voksen Ghost i stua fra før.
Celine prøver her den lille blå. De finnes i blå, rosa, hvit,sort og blank. Og ja, jeg kjøpte en blank en. Tenkte den kunne bli fin som stol til ett eller annet bord på rommet hennes. Kanskje jeg må på jakt i brukt butikker i helgen..... Jippi- prosjekt på gang.
Fargestifter som ikke er giftige å gnage litt på fra Riktige Leker. (Fy og fy så mye fint det er i den butikken!!!)

Bloggmobilen min har vært på reprasjon og er fiks ferdig i dag! Herlig.

Celine hilser og gratulerer sin store venninne Ane med 3 års dagen i dag.

Christine


19 comments:

Takk for at du tar deg til å lese bloggen min sa...

å så knallkjek stol friste deg litte ge da ta en titt på denne sia :)


http://www.skrotnissen.no/index.php

Christina sa...

Åhhh.. Ønsker meg den stolen!!!! Hvor mye ga du for barnestolen?? Lekker den også.. Snuppa mi hadde virkelig kledd den!

Klem fra Christina

hvitstil.com/Christine sa...

Hei Christina
Stolen kostet 740 kroner, og egentlig ikke så verst, med tanke på at sekkestolen jeg så på først kostet over 1000!

Christine

♥HverdagsHjerter sa...

Titter innom for å si at jeg blir så gla` av å kikke i bloggen din! Ønsker deg ei fin uke!:-)

Cornelias Hus/Chez Nous sa...

For en utrolig kul stol! Åh, hvorfor er ungene akkurat blitt for store?

Klem fra Ida

Cathrine Aksnes sa...

herlig stol da..:) award til deg på siden min:)

Anonym sa...

Nydelig stol heldige Celine :)
Ja, vi kjøper alltid gaver til barna der, sist jul også, veldig godt utvalg, men pass deg for pris, de har noen priser som er skrudd veldig i været i forhold til de vanlige lekebutikkene. Men så har de også et større utvalg av spesielle leker som du ikke finner andre steder også da :) Herlig butikk!
Gleder meg til å se stolen og bord på rommet til Celine!
Hva kostet den stolen ??
Ha en fin kveld!
Klem

Fru Luna sa...

Søt stol og søt jente :) Takk for en veldig inspirerende blogg! Kjente at det begynte å klø i fingrene da jeg bladde meg gjennom bloggen fra begynnelse til slutt. Så nå har jeg selv opprettet en blogg og har en oppussingsplan klar. En liten avsporing, men jeg lurte på om du kunne fortelle hvilken glans det er i malingen du bruker på møblene dine?

Ha en fin kveld!

Anonym sa...

Så søt Celine er :)
Er så gøy og følge med på bloggen din, mye inspirasjon å hente her!

Christina sa...

Hei,såååå fin stolen var!Skulle ønske det var mulig å kjøpe noe slikt her i nord...;)
Hadde virkelig vært stilig å hatt noe sånt!

Ligger en liten overraskelse til deg i bloggen min;)

Christina

Anonym sa...

Så fin stol! Elsker å lese bloggen din - du har så mange artige tips, bilder og historier :) Kan du anbefale noen bruktbutikker i Asker/Bærum?

Anonym sa...

Ikke nå, men vi skal jo kjøpe vårt eget hus igjen om en stund og da skal du se jeg skal igang med å innrede barnerom igjen!!!

Stine sa...

Ååå, jeg har også vært og sett på dem, de er så nusselige! Har ikke barn selv ennå, men den dagen, ja.. Da blir det jammen meg en liten baby ghost i hus med meg. Ikke så verst pris heller. Hva synes Celine om komforten?

Fru Fjeldhammer sa...

Så morsomt med en mini ghost!
Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Det ligger en utfordring til deg hos meg!
Ha en fin kveld videre..
klem

Anonym sa...

Fine pia i stolen sin! Såå snuskat! Håpe vi sees snart igjen! Klem fra Marthe til både Celine og mamma!

Monicas sa...

Hun er så søt denne lille jenta dåkkers...fin dame i fin stol:)

Anonym sa...

Herligheten så sjønne Celine er!! De vokser så alt for fort!!
Den mini-Ghost stolen har eg selv sett på og ønsker til ''datteren'' min, tehe... Såg den sisst eg var i Bergen, (har ikkje sett den her i Stavanger.) Men gikk ikkje inn i butikken, var sikker på de var mye dyere enn 740kr, men det var ikke en galen pris synes eg.
Me skal opp til Bergen igjen i helgen, kanskje det er ''meant to be'':)
Igjen, nyyydelig blogg du har, utrolig dyktige. Etter inspirasjon fra deg har eg blogg i produskjon. Håper det er greit eg legge deg til når den er klar?
Ha en fin tirsdag!
-Julie Helen

Anonym sa...

Heisan

kjempe søt stol til Celine, har selv en til min datter. Men har nå tenkt å kjøpe en stor en, ser du har en..er de gode å sitte i? skulle hatt en til ett hjemmekontor som vil bli brukt noen timer. Kontoret er i stuen så vil gjerne ha en tøff stol.

Takk