onsdag, januar 07, 2009

Kom og vinn!

Aller først: Tuuuuusen takk for alle super søte kommentarer i forbindelse med sist innlegg. Mamma synes det varmet veldig. 

I anledning 200 000 besøkende på bloggen skal jeg gi bort ett sett personlige broderte servietter. Bare skriv navnet/bloggnavnet/email /hva du vil ;) i kommentarfeltet, så er du med. Både bloggere og ikkebloggere er velkommen til å delta.
12 servietter med ditt monogram

Celine trekker på søndag!

Dette bilde er fra sist Celine trakk en serviett vinner.

Nå skal jeg avslutte arbeidet med fotoalbumet fra 2008.
Ha en fin kveld.
xoxo

351 comments:

‹ Eldst   ‹Eldre   1 – 200 av 351   Nyere›   Nyest»
Høvebakken sa...

Søt lita jente :) Ha en fin kveld :)

familiens Johnsens hverdag sa...

Flott jente.. Anette er mitt navn:D

Ukjent sa...

så vakre servietter!
slenger meg gjerne på:)

ha en fin kveld.

Stjernebarna sa...

stilig:-) slenger meg med jeg vetu:-)

*Randi*

Hege Berge Andreassen sa...

ååååh, dette VIL jeg vinne! ;) De er sååå nydelige de serviettene dine!

Hege Berge Andreassen heter jeg...

Klem

Maliva`s verden sa...

Oh jeg blir gjerne med i trekningen...M for Maliva:O)

Monicas sa...

Heia du..:)
En av mine første æ va innom å leste på, før æ laga mæ min egen blogg. Du ha vært te stor inspirasjon...Hiver meg med i trekninga....(flott datter du har)

Lena sa...

Heisann,slenger meg med jeg også:)

Hilsen Lena.

Meretekj sa...

Hvor koselig!
Nydelig datter du har.

Anonym sa...

Disse serviettene er nydelige! Og super bra blogg, veldig inspirerende! C for Cristensen, hvis jeg skulle være så utrolig heldig!=)

-Ina-

Et hverdagshjem sa...

Vil gjerne være med på denne ja:)
Serviettene er jo bare så vakre!

Erika sa...

Hei! Det vil jeg være med på. Så fine servietter!
Klem fra Erika ;)

vårt lille hjem sa...

Vil gjerne vere med! Heidi er navnet mitt:)

Anonym sa...

TMG er mine initialer.
Torill

Hege sa...

Synes serviettene dine er så nydelige! Blir gjerne med på trekning!

Lena sa...

Vil gjerne være med!
Nydelige servietter!!

Anonym sa...

200 000 besøkende....wow...det er ganske så fantastisk :)
Håper jeg noen gang nærmer meg et sånt tall......

Hadde vært veldig koselig med sånne vakre servietter så jeg vil gjerne være med på dette :)

Klem..... :)

Christina sa...

Hihi.. Den teite saue-pysjen har snuppa mi også!! :)

Jeg vil gjerne bli med i trekningen! :)

Ha en flott kveld!
Klem
Christina

A-H sa...

Jeg vil kjempegjerne være med i trekningen din!! De serviettene dine er kjempeflotte:)

Kari sa...

Nydelige servietter! Blir gjerne med på trekningen. :-)

Ellen sa...

Kan ikke gå glipp av en anledning til å få såå fine personlige servietter! Blir utrolig inspirert av den flotte bloggen din :)
Ellen

Anonym sa...

Du har en kjempefin og inspirerende blogg! Håper din nydelige prinsesse trekker riktig lapp...haha.. :-)
Hilsen Malin

Anonym sa...

Åååå, jeg vil være med! Hvitstil er min favorittblogg, så flink du er!

Hilsen
Anna K

Min lille krok i verden sa...

WOW, så snill du er! Jeg har siklet på slike Bussoli-servietter lenge og vil gjerne være med i konkurransen. Jeg krysser alt jeg har, spytter meg over skulderen og sier: tvi, tvi, tvi!!! :-)

liven sa...

Så vakre servietter!!
Åh...jeg vil gjerne vinne:o)
Søt liten jente du har da:o)

Ha en fin kveld:o)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Oi - de serviettene har jeg siklet etter, tenk å begynne livet som gift med de... ;)

Ingrid sa...

Klart jeg vil være med.. Snill du er som gir bort noe så fint! :)

Dentinista sa...

Gratulerer
med 200 000 besøkende!!
Håper det er ok at jeg har lagt deg på bloggrollen min!
Ha en fortsatt fin kveød!
Mvh

Anonym sa...

Vilka fantastiska servettr. Vill hemskt gärna vinna dom, tack. Och en underbar bild på flickan. Hälsningar Birgitta i Göteborg

Cathrine sa...

nydelige servietter:) lager du slike på bestilling også?

Bente sa...

Flott blogg du har! Morro å følge med når den så ofte er oppdatert.
Og så slenger jeg meg på konkurransen :)

Anonym sa...

moeverbe@hotmail.com . Tvi-tvi!!!
Monica

Anonym sa...

Er ofte innom bloggen din. Inspirerende!!!

Lisbeth L.

En hvit drøm sa...

Oj, oj, oj, dette kan jeg ikke la gå fra meg:-)
Vakre servietter, tenk om jeg vinner…

Anonym sa...

Sukk, monogramservietter står øverst på ønskelisten..! (krysser fingrene..)
:)

Tre Kusiner sa...

Go Celine!!!! Kjempe flinke mamma du har:)!!!! Håpar du arver hennar talent og kreativitet vesle ven. Gunnhild

Lille Lavendel... sa...

Enda ei til som hiver seg på her:)
Så snill du er da!
Lykke til alle sammen, måtte den med størst flaks vinne!:)
Hjertlig hilsen, Eileen

AG sa...

Gratulerer så mye med 200,000 besøkende! Det må være stas:)
Ønsker deg en fin kveld!

Beth sa...

JEG VIL VINNE! Har fulgt med på bloggen din lenge, og føler nesten at jeg kjenner deg;p Du har et nydelig hjem og jeg henter masse inspirasjon når jeg sniker på deg, hver dag! :)

Elisabeth i nord:)

Gamlå sa...

Heisann

Dette må jeg ikke gå glipp av.

Spennende og så fine servietter da!

hilsen Gamlå

Carinaoggutta sa...

Jeg ønsker meg sårt slike fine servietter så jeg slenger meg med. :)

Balke gård sa...

Jeg blir bare SÅ glad om gojenta trekker meg:-)

Balke gård (optimist:-)

My home is my Castle sa...

Ja her var det mange som ville bli med på trekning hehe :)
Og jeg blir og veeldig gjerne med.. :))
Heldige de som vinner hos deg...

Nydelige bilder, som alltid hos deg :)

Klem,Kari

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med ;) Takk for en veldig inspirerende blogg! lvl022@student.uit.no

Marielle sa...

Jeg prøver igjen;)
Synes du lager så mye fint - gøy å følge med i bloggen din!
Hilsen Marielle MR

Vibeke sa...

Vil veldig gjerne være med jeg også!:o)

Vibeke

Virre sa...

Med de nydelige serviettene som premeie mååå man jo bare slenge inn ett lite lodd :)

Blå-hvit samlemani sa...

Jeg har veldig lyst til å være med på den trekningen.... veldig!

H

hilsen
kristin

Anonym sa...

Du har en skjønn blogg! Og jeg hiver meg mer enn gjerne med på trekning om de nydelige serviettene! :)

(jenny_mary@hotmail.com)

MammaP sa...

Gratulerer med mange besøkende:)

Frau Putz sa...

Åh, Celine... Træk mig, træk mig. Så sender jeg masser af usundt snop og chokolade :o)

Og hils din mor og sig, at hun har en fantastisk fin blog med masser af flotte billeder og inspiration.
200.000 besøgende... som næsten ny blogger er det helt uforståeligt, at man kan ha' så mange besøg. Selv "fejrer" jeg snart 1.200 besøg (og drømmer om lodtrækning når jeg når 2.000) :o) Men de mange besøg er fortjent, når man har så fin en blog.

Anonym sa...

WoW - her var det jammen mange som ville være med og det skjønner jeg godt! De serviettene er fantastisk fine og jeg ønsker meg svært gjerne slike med bokstaven B for Bjørnsgaard!!
Gratulerer med 200.000 besøkende - det er jo helt utrolig, Christine!
Men som jeg har sagt mange ganger tidligere så er du så inspirerende og har en så flott Blogg at jeg skjønner det godt! Hvor lenge har du egentlig holdt på med Blogging og din egen Blogg?
Gleder meg allerede til søndag jeg nå - kan nesten ikke vente!
God natta klem
det hvite hjerte - Ann-Christin

Anonym sa...

Wow 200 000,det er jo helt utrolig! Vil gjerne være med i trekningen,serviettene er helt nydelige..Tenk å kunne dekke bordet med slike!

Ha en fin kveld:)

Anita.S.B

Stine sa...

Så snill du er som lotter ut slike nydelige servietter! :) Det må jo ligge mye jobb bak!

Anonym sa...

Ønsker å være med på trekningen.
Serviettene er nydelige :)

mvh Trude

Anonym sa...

Høyrest spennande ut! Heldige den som vinn! .....men viss eg ikkje prøver kan det i alle fall ikkje bli meg..... Så då prøver eg då!
Flott blogg!
Guri

Himmel & Hav sa...

Så nydelig Celine er! Har selv en liten tass på 13 mnd og det er bare en herlig alder...
Vil gjerne vinne de fine serviettene, så prøver hermed lykken:)

Anonym sa...

*sukk* må jo bare hive meg på denne konkurransen. Så flott premie!!! Takk for en flott og inspirende blogg. Jeg ønsker virkelig å lære meg å brodere!!
Hilsen Dina

Anonym sa...

Da entrer jeg også konkurransen.. Nydelige servietter :-)

Drøm sa...

Hei Christine
Dette kan jeg ikke la gå fra meg!
Serviettene dine er så flotte!
Om jeg skulle bli den heldige vinner ønsker jeg meg bokstaven H for Hellevik...
Ha en fortsatt fin uke med fotoalbum laging (kjenner litt at det burde jeg og gjort, har bilder fra bryllupet i sommer som ligger i en skuff og absolutt burde vært i et album.....men ting tar tid her..he he..)
Klem Julie

Kari sa...

Så fantastisk vakre servietter! Du er så flink! skulle ønske jeg kunne brodere.Jeg slenger meg gjerne med i trekningen:))
Kari Ann heter jeg.
Klem

tinemor sa...

Masse gratuler e med sååååå mange besøkende!!!
Og ja, ja ,ja
Jeg VIL (!!!) vinne ;-)
Klem

Mari sa...

har fulgt med blogen din lenge, men har ikke lagt igjen en kommentar.., men disse serviettene er jo såå lekre, så nå måtte jeg bare.. flott hjem du har, og ei nydelig lita tulle:-))
kommer nok igjen..

Miss.T sa...

Dette vil jeg være med på !
Supervakre broderiene dine.

Lykke til med fotoalbumlaging, kjekt når det er ferdig..men et ork når det står på syns jeg.

Ha en flott uke : )

janne - kathrine sa...

Hei, hei.

Så flotte servietter da - det hadde vært noe å dekke bordet med til neste jul ;-)

Ønsker deg en fin uke videre!
Hilsen Janne - Kathrine

Ingrid sa...

Håpe, håpe.... nyyydelige servietta! Du rule;) Ingen tvil!

Fire Hjerter sa...

Her er det mange som vil vinne så jeg prøver lykken jeg også.

Og gratulerer med 200000 besøkende - det er jo et enormt tall.

Anonym sa...

Har nettopp oppdaget bloggen din og det er jeg glad jeg gjorde, får mye god inspirasjon her:) Flotte servietter;)

Anonym sa...

Da er det vel bare å prøve lykken igjen, og håpe at Celine trekker meg denne gangen :)

Marianne i Narvik

Anonym sa...

Her var det jammen meg mange som ville vinne!

Slenger meg på jeg også...

Hilsen Gunn K

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen;)
Du har en inspirerende og flott blogg.
Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Klem, Linda

by Siv sa...

Jeg vil være med :)
Også 200000 besøkende da!!! Du er en meget populær dame :)
Ha en super kveld
*Siv*

Andre etage sa...

Nydelig liten prinsesse du har.
Fulgt med i bloggen din en god stund, og må si det er en av mine absolutte favoritter. Har lagt deg til bloggen min og følger jevnlig med. Du har et fantastisk vakkert hjem:)

Anonym sa...

ååå, dette kan jeg ikke la gå fra meg:)

Elsker bloggen din;)

Vh jeanette s

Strikkelaura sa...

Jaaa ;-) Jeg vil være med!!

Helene sa...

Så utrolig snill du er!
Klart jeg slenger meg på.
Jeg kan jo ikke la denne flotte trekningen gå fra meg selv om sikkert alle vil være med på dette;O)

Klem

Anonym sa...

Hei og god kveld i stua!
Jeg vil gjerne bli med, er så flotte servietter.:)Jeg krysser fingra:)

Hilsen Marianne


marianne-eng@hotmail.com

Veronica's hus sa...

Wow grattis med 200 000 besøkende!

Du har en super blogg da!

klem

Huset på toppen sa...

Jeg er gjerne med i trekningen,koselig med servietter med manogram!!
Ha en fin uke:-)

Anonym sa...

Jeg vil gjerne være med på denne koselige trekningen;)

Mvh Monica N

Anonym sa...

Så fantastisk fine servietter, jeg hadde blitt jublende glad hvis jeg hadde vunnet :)

Bestefars Verksted. sa...

Så koselig,å snillt av deg !! Vil gjerne få dekke bordet mitt,med disse vakre serviettene dine :) Det hadde vært noe,det !!! Håper det går bra med mammaen din,forresten.... Hilsen fra nord.

Anonym sa...

Vil gjerne vinne noen fine servietter:)Camilla

Borte Bra - Hjemme Best sa...

Kan ikke gå glipp av en sånn spennende trekkning! :) Ha finfin onsdag!
:)Anette

Anonym sa...

Nydelig blogg, nydelig jente og nydelige servietter! A&G ville jeg hatt om jeg vant. Celine, trekk meg! Mvh, Ane:)

Unknown sa...

Flott blogg er stadig innom :)

Stine sa...

FOR en fantastisk premie :o Servietter med monogram er så lekkert! Pleier ikke å vinne, men krysser fingrene for at Celine skal trekke det rette navnet :) Og 200 000 besøkende, det er jo fantastisk mange!

Ha en fortsatt fin kveld.
Stine Johnsen

Anonym sa...

Flott BLOGG Hviken type symaskin bruker du når du broderer? mvh TP

Gry sa...

Kan ikke la en sånn mulighet gå fra meg! Har ingen egen interiørblogg, bare en med litt forskjellig egentlig! ;) Men jeg digger din blogg og er innom flere ganger om dagen for å se! :)

Anonym sa...

Kjempe flotte servietter :) Du har en super blogg Christine ;)

Hilsen Monica (monska@hotmail.com)

Anonym sa...

Åh, de serviettene har jeg beundret lenge lenge :) Får håpe man har litt hell og lykke med seg på trekningen. Kjersti (kjerzti@yahoo.no)

Eddan sa...

Åh vilka vackra servetter. Här måste jag vara med och pröva lyckan!

Hoppas du gillar dina grannar Celine och drar en svensk lott ;-)!

Håller tummarna hårt!

Må så gott!

MVH Anette

Linn fra Solheim sa...

Jeg er med! Serviettene dine er jo utrolig fine. Sikkert liten sjanse for å vinne, men er med uansett!

- Linn.

Carpe Diem sa...

Sånne serviettar kunne eg tenke meg ja. Fine serviettar og søt tulle.

malrodien sa...

henger meg med igjen jeg å :) klem veronica

Ida sa...

Hei Christine! Jeg var sååå flink til å fremkalle bilder og få "scrappet" dem (den milde utgaven av scrapping!) i starten - men nå henger jeg litt etter! Har satt som mål å få bilder oppdatert til den nye babyen kommer..hihi.. men det begynner å haste litt ;-)

Leste om mammaen din under - så forferdelig trist! Håper skadene ser verre ut enn de er - men det høres jo absolutt ikke bra ut! Krysser fingrene for at det ordner seg for henne, stakkar!

Også vil jeg selvfølgelig være med å feire deg :) 200 000 besøkende.. wow.. litt av ett tall! Fikk jeg med riktig med nuller.??. hihihi :-)

Kose dere i det kalde været!
Klemmer fra Ida

Torilpia sa...

Jeg vil også være med :o)

Spennende!!

Ha en fortsatt fin kveld!
Klem fra Toril

Huset på kollen sa...

Med den premien er jeg garantert med!

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne flotte Cathrine servietter:-)
Skal tenke masse på hvor fint det blir å dekke på med de og hvor glad jeg blir når jeg åpner pakken fra deg. DA VINNER JEG;-) Ha fortsatt en fin uke!

Lisa sa...

Vi vil veldig gjerne være med:)
Kjempe nydelig bilde av Celine:)

Hilsen Lisa

Anonym sa...

herregud så flaut. Unnskyld Christine!
Nå fortjener jeg ikke å vinne alikevell.. :-)

Anita sa...

så nydelig de var da:)
Ønsker meg sånn jeg. ;)

Anonym sa...

: ) Ha en fin dag! Kjmpe fine servietter!
Kristine.
kristine_mjos@hotmail.com

VillaVanilje sa...

du har en utrolig lekker blogg, og det er jeg tydeligvis ikke alene om å synes, me ett sååå høyt besøkstall! Slett ikke værst! Men så har du det lekkert også da!
De serviettene har jeg siklet på i noe som føles ut som en evighet, Vil kjempe gjerne være med å konkurrere om disse!!

Villa Creme sa...

Dette må jeg være med på:) De er jo så fine!

Linn Mari sa...

Skjems litt av å skrive nå, for sånt gjør jeg skjeldent.. Men jeg syns de er så utrolig fine de serviettene :) Du er kjempeflink.. Og jeg følger med i bloggen din hver dag og beundrer alt det vakre du får til.. Hadde jeg bare hatt halvparten av kreativiteten *sukk*

Godt nyttår!

rod i hob sa...

200 000??? Fantastisk!!!
Eg hive meg på og e me i trekningen :-)

Ha en fine kveld!!!

Anonym sa...

Heisann! Christina er mitt navn, og jeg håper på litt flaks;)

Anonym sa...

Flott blogg du har.Spesielt artig har det vært å lese om da dere var på GC. Hadde tenkt å prøve en resturant du anbefalte da vi var der i nov,men desverre....
Hilsen Gunn i Bodø

Anonym sa...

Gratulerer med 200k besøkende.

Gardinia

Anonym sa...

Dette er jo en mulighet man ikke kan la gå fra seg :)

Serviettene du broderer på er jo så flotte!

Anonym sa...

Hei!Jeg vil også gjerne være med i trekningen:)
hildesm

en drøm om peoner sa...

Må bare prøve lykken her. Utrolig vakre monogram-servietter. Ville passe godt inn hos meg ;-). Ha en fortsatt fin vinternatt.

Anonym sa...

Gratulerer, liker bloggen din kjempegodt! Prøver lykken jeg og, det er jo lov å håpe.

Klem Monica!

Kosene mine sa...

Her blir det mange lapper for Celine :D
Jeg og Kosene mine vil også være med, de er så flotte de serviettene dine!

Hilsen Gunvor

Ingeborg sa...

Vinner sjeldent, men prøver meg likevel:)

Jeanette sa...

Jeg kan ikke gå glipp av en sjanse i denne konkurransen:) Flott blogg du har, er ofte innom å titter.

Cathrin sa...

Å så flotte servietter! Og for ei nydelig lita pia du har! :O)
Pleier å sniklese bloggen din stort sett daglig...så vil gjærne være med på dette!

Cathrin

Rådyrveien sa...

Gjett om DET hadde vært stas å vinne, a???
Slenger meg på og håper det beste.. :)

Klem Hilde

Anonym sa...

Hei! Gratulerer med 200 000, dette er helt klart min favorittblogg, må bare innom hver dag:) den gir meg såå mye inspirasjon. Slenger meg på konkurransen om de vakre serviettene dine.

Mvh. Nina fra Toten;)

ninabradahl@gmail.com

Perlehvit sa...

Åååh slike servietter ønsker jeg meg!!! Så her må jeg være med!:)

Celine er bare så herlig!!:)

Anonym sa...

Wow! 121 kommentara! Ganske populær de serviettan dine hehe...
Æ vil gjerne værme i trekninga for æ syns å de e knallfin!
Marte R

Anonym sa...

Elsker bloggen din, den er så inspirerende !
Her er e-mailen min:

Lay_ha@hotmail.com

Prinsesse Elin sa...

Det hadde vært skikkelig gøy å vinne disse. Til dels for jeg trenger noen flotte servietter og til dels for det hadde vært gøy å ha noe av det flotte du lager. Takk for kommentaren på bloggen. Gi gullungen en supergod klem:O)

Anonym sa...

er gjerne med på trekning om de flotte serviettene

-tanja-

K@ri sa...

Det er lov å tro at man skal være heldig :-)

Familien Tuv sa...

Jeg er med!

shinga sa...

Åååååhhhhh, jeg vil gjerne være med.
Jeg simpelthen bare elsker de serviettene dine med monogram på, nydelige er de.
Iren er mitt navn!

Frk .Fischer sa...

ÅÅÅ for en flott premie...jeg vil delta....Line Fischer heter jeg....venter spent!!

Å må si jeg synes sååå synd på mamman din...lite hyggelig !!!

Bjørkely sa...

Hvem bil vel ikke være med på dette!
(jeg krysser fingrene for meg selv)

Ingrid bloggar sa...

Jeg vil väre med :)

/ingrid

Bea sa...

Dette må jeg bli med på :o)
Er en trofast leser av den flotte bloggen din:o)

Anonym sa...

Jeg er med!

Kirsti

Linn Merethe sa...

jeg blir gjerne med:)

Linn er mitt navn, bloggen min er www.linn-merethe.blogspot.com

Anonym sa...

Hei, for en respons!!! Her kan du virkelig se hvor mange lesere du har, og hvor mange av oss som bare en innom å lar oss inspirere uten å legge igjen noen ord om hvor "mye du gir oss".
Klart jeg vil være med!

Grete

Anonym sa...

Jeg vil gjerne vinne de flotte sreviettene!
Aina Veggumsløkken :)

Anonym sa...

Hiver meg med i konkurransen jeg!

Så søt og go jenta di er! :)

Ha en fin fin dag!

Hilsen Line.

Black Feathers sa...

Utrolig mange besøkende du har hatt, men så har du en flott blogg også. Hiver meg på jeg også ;)

Klem fra Eline

Anonym sa...

Så fine servietter!

E:-) sa...

Oj oj oj! Det vil jeg selvfølgelig være med på å vinne!! Er superfornøyd med de du laget for meg til Svigers til jul, så her henger jeg meg på;-)

Trine sa...

ja her kommer jeg og jeg vil også være med:)

t r-a er bokstavene mine(våre)

Dill & Dall sa...

Å disse vil jeg gjerne vinne, slenger meg på.

Marianne

Sanne sa...

Slike skjønne servietter vil jeg også vinne:-)
Så her kommer mail adressen min: ;-)
jannecd@hotmail.com

Ha en riktig fin dag:-)

Sanne sa...

Så nydelige servietter vil jeg også vinne:-)

Så her kommer mail adressen min:

jannecd@hotmail.com


Ha en fin dag:-)

Anonym sa...

Nydelige servietter, jeg blir gjerne med :-)

Camilla W

Anonym sa...

Hei!
Utrolig fine servietter:) Jeg er veldig gjerne med i trekningen ja;)
Mine initialer er RKM.

Klem Rachel:)

Anonym sa...

For en skjønn liten datter du har og for noen nydelige servietter! Krysser fingrene nå :)

aase sa...

du altså, du er bare herlig!!! Hvem vil ikke være med i denne trekningen!! Verdens beste blogg!!!

He he, nå skal jeg på stoff og stil!!!!

Klem Aase-Marie

Anonym sa...

Hei og godt nytt år!

Kjempefin utlodding, jeg er med :-)

Hilsen fru H på hønefoss :-)

Helene sa...

Jeg slenger meg med jeg også - de er bare suprelekre og hadde passet ypperlig til dåpen om en måned:) H for Helene.

Linn Renate sa...

Hvem har ikke lyst til å vinne broderte servietter? :) En fryd for øyet er de, virkelig!

-Linn Renate

Anonym sa...

Herlig jente! Minner mye om tulla mi på 8 mnd :) Slenger meg gjerne på i trekningen! *Maria W*

Lille Sitrone sa...

hei hei!
For noen nydelige servietter du lager ; ) Er gjerne med i konkurransen.

hilsen fra Elisabeth

Metteflette sa...

Ojjjjj! Dette må jeg jo prøve meg på!! Serviettene dine er jo nydelige :-) Klem fra Mette

Anonym sa...

Ååå for noen fine servietter!

Er ofte innom bloggen din, men veeeldig dårlig på å legge igjen spor. Tusen takk for kjemefine bilder og lesning - koser meg alltid i bloggen din :)

johanne`s rom sa...

Hei, har vært innom deg flere ganger, du har en kjempekoselig blogg, ikke rart du har mange besøk. Men oj, for en flott gave du skal gi bort,da. Ha en fortsatt hyggelig dag.

Frk. K sa...

Så snill du er som gir bort en sånn flott gave!! Selvfølgelig hiver jeg meg med på denne trekningen!! Du er den første bloggeren jeg besøkte, og inspirerte meg til å lage min egen. 200 000 besøkende er vel fortjent!!! Så da krysser jeg alt jeg kan krysse frem til Celine har trukket den HELDIGE vinneren :) Kristin

Anonym sa...

Så fint med sånne som deg, som ønsker å lyse opp hverdagen til andre. Ha en fin dag ! Og lykke til videre :)

Hilsen Bente

Anonym sa...

HEI!

SÅ FLOTT EN PREMIE DU GIR BORT. MEN SÅ ER DET JO ET FOTT ANTALL BESØKENDE DU HAR OGSÅ!!! HADDE IKKE HATT NOE IMOT Å VINNE DEN;-)

ER IMPONERT OVER KREATIVITETEN DIN, OG TÅLMODIGHETEN DIN (STOLPROSJEKTET). KJEMPEFINT!

P FOR PETTERSEN;-)

Sommerfuglen sa...

Gratulerer med de 200 000!
Øsnker deg en fortsatt fin uke.
Tora

I de dype skoger sa...

Jeg vil gjerne bli med i trekningen!! Er ofte innom bloggen din og kikker, veldig inspirerende og koselig å lese :)

Hege

Anonym sa...

Jeg slenger meg med her jeg og

Eli Anita:)

Anonym sa...

Hei hei!
Celine er så søt!
Henger meg på jeg også. :)

Ha en super dag!
klem

Anonym sa...

Hei,
Gratulerer med de 200 000, imponerende...og for en respons på innlegget ditt med utlodding.!
Jeg slenger meg med, og håper på vinnerlykke i det nye året.

Hilde B.

PrinsWilliam sa...

Så søt hun er da :-) Du er utrolig flink til å lage servietter, så jeg vil gjerne være med på konkuransen! :-) Mitt navn er Cathrine.

Ha en fin dag :-)

Trudelutten sa...

Heisan! Bare digger bloggen din!!! Vet ikke om jeg har komentert her før... Stolen ble jo rålekker! Har tenkt på mamman din, huff tenk og komme hjem til noe sånt :-( Slenger meg på, vil gjerne stikke av med de flotte serviettene :-)
Hilsen fra Trude i Bergen

Therese sa...

Ja, dette må man være med på. Meeeen så spørs det på vinnersjansen da når 166 allerede har svart før meg *ler*

Så leit å høre om huset til Mor i Nord. Kan skjønne det var et trist syn og komme hjem til :(

Anonym sa...

KJempe fine! Eg vil vera med i trekkinga!!! Vibeke, Tre kusiner

Anonym sa...

For en fin-fin blogg! Veldig moro å se hvordan du har det!

Anonym sa...

Hei. Slenger meg på sånt noke,veit du. Nydelige servietter. Inger Marie er navnet om eg skulle vere så heldig...

Anonym sa...

jeg vil gjerne være med på trekningen! Du har en kjempe fin blogg. Kathinka

Anonym sa...

Så utrolig fine servietter og en herlig blogg! Slenger meg på jeg også :)

Anonym sa...

Åhh for et flott premie!

Jeg henger meg på som så mange andre

Hilsen Marianne O

Mia sa...

Skal si det er mange her som ønsker deg nydelige servietter med monogram! Ikke det minste rart, de er jo såååå nydelige, så jeg hiver meg med, jeg også... selv om jeg innser at sjansene er forsvinnende lite til å få slike herligheter hjem. Heldi er ihvertfall den som vinner, det er sikkert og visst!

Så flink du er med å lage album av fjorårets bilder og begivenheter. Jeg også var flinkere før... men nå blir det jo bare tatt digitale bilder, noe som gjør at de forblir i Mac´n eller på diskett, og blir ikke fremkalt. Men jeg har faktisk glede av å titte tilbake i min egen blogg også... den blir jo nesten som en slags dagbok over året.

Anonym sa...

Serviettene dine er helt nydelige, vil veldig gjerne være med i trekning! Går selv ut i mammapermisjon om to uker og synes det er innmari spennende å lese om hva du og Celine holder med på om dagene. Har fått mange gode tips til aktiviteter! Gleder meg til jeg kan male igjen - kanskje blir det blogg etterhvert også:)

Klem Marit Wanvik Halvorsen

Anonym sa...

Hei! Kan ikke la være å bli med på en konkurranse med en så fin premie! Er fast leser av bloggen din og blir stadig vekk inspirert. Leiligheten vår blir gradvis hvitere og hvitere.;)

Klem fra Cathrine Gjerrud (snart fru Matanda) Mail:cathrigj@hotmail.com

Anonym sa...

Snill du er da :-)

Anonym sa...

her var det mange intereserte, du, stiller meg i køen;) hilsen Gudlaug.

Anonym sa...

De er så flotte de serviettene dine at denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg ;)

Siri heter jeg ;);)

LK sa...

Her blir det mange lapper å trekke fra. Tror du kan starte en egen serviettbroderingsbedrift; er mange som ønsker denne type produkt men ikke klarer å lage det selv. Lykke til!

Anonym sa...

Så flotte:)
Du har ein sann kvit stil som ej er så glad i:)!Gratulerer med mange besøk:)!Mvh.Gunnhild:)

Anonym sa...

Vil gjlerne være med i trekningen av de nydleilige serviettenedu lager.
Fin og inspirerende blogg som jeg ofte er innom:)

hilsen Marianne (M.E.R.)

Anonym sa...

Vil gjlerne være med i trekningen av de nydleilige serviettenedu lager.
Fin og inspirerende blogg som jeg ofte er innom:)

hilsen Marianne (M.E.R.)

Synnøve sa...

Søt jente:))
Stakkars svigermora di.
Synnøve er mitt navn.

Lykke til med trekninga:))

Anonym sa...

Så utrolig snilt av deg!!
Jeg er gjerne med på trekningen :)

Hilsen Hilde

Takk for at du tar deg til å lese bloggen min sa...

Slenge meg med mange så tvilsomt å vinne men linn camilla her

Helle sa...

Denne muligheten kan jeg jo bare ikke la gå fra meg. Du har en fantastisk blogg og jeg er innom hver dag! Skjønner godt at du har 200 000 besøkende!

Anonym sa...

Hei du med den nyydelige bloggen. Hiver meg på konkurransen jeg også. Serviettene er bare så fine.

Hilsen Wenke

Skattejakt sa...

Blir gjerne med i trekkingen!
Serviettene var nydelige:)

Linda

Auuud sa...

Er gjerne med i konkurransen! Serviettene dine er nydelige! :) Aud Johanne er mitt navn :)

Anonym sa...

Siri Prestvik :)

For en flott jente du har da:D Vakreste premietrekkern ever ^^

Anonym sa...

Jeg håper lykken svinser innom meg, og at jeg er den heldige som en pakke vinner!
Takk for en inspirerende blogg;-)

Fabrikken sa...

Hehe, ser jeg ikke er alene om å ha lyst på de serviettene. Prøvde meg sist gang uten hell....så jeg prøver igjen jeg. Superfine.

Klem fra nr. 5

susan`s side sa...

Så fine servitter, jeg er med

Fjasevas Huset sa...

jeg må innom deg nesten hver dag, og da kan man jo kanskje være heldig å vinne en gave denne gangen. Gøy!
Lykke til til meg!

Mrs.J sa...

195!!! kommentarer! vilt! ;)
mange som ønsker seg de vakre serviettene! JEg med :)
De er nyyydelige!

Anonym sa...

Serviettene hadde vært en drøm å pynte med :-) (krysser fingrene)
mvh. Linn H.

Andrea sa...

Vil være med jeg og:-)
*Andrea*

Størhuset sa...

Alltid spennende med konkurranser
:0)Og så lekre servietter da, herlig assistent du har da!

Line sa...

Kommentar nr 200? eller er jeg forsen?Jeg ønsker meg veldig slike servietter.En helt fantastisk blogg,som både inspirerer og gleder i hverdagen.
Takk;)

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 351   Nyere› Nyest»