onsdag, januar 21, 2009

Lunsjpause

Celine tar seg en pust i bakken, mens jeg prøver meg på en koffeinfri kaffe. Hadde sikkert vært godt med en biscotti eller sjokolade til, men det er absolutt NO NO i disse dager :)
Maskinen på plass på kjøkkenet. Skulle gjerne hatt en i hvitt og stål, men men.......
Denne hadde ett veldig bra tilbud akkurat nå: 999 på expert pluss 400 i rabatt fra nespresso.
Sekshunde for maskinen synes jeg var ett kupp!

Diverse forskjellige kaffepatroner.

I pausen i dag ser jeg på Martha Stewart lager en himmelhøy sjokoladekake av 4! kakebunner. Artig, det skal jeg huske på til en eller annen bursdag. 

Christine


15 comments:

Anonym sa...

AAaaaa det saa bare saa godt ut ::)

Tro om de har smakspröver hos Expert eller???
Nyt dagen

Hilsen Gunn Eren og Can Aksel

Bette sa...

Gratulerer med ny maskin!! Vi har også en Nespresso-maskin. Har hatt den i to år og den er i bruk daglig!! Helt herlig,så du kan glede deg til mange gode kaffe-stunder fremover!!!!
Har noe til deg på siden min!
Ha en super dag,og nyt kaffen;o)

-Bette-

Cathrine sa...

nå fikk jeg lyst på kaffe jeg og... *mmmm*

Anja sa...

Gratulerer med ny Nespresso-maskin:)

Hvor har du kjøpt de sølv rammene som står i vinduskarmen ? Skulle virkelig gjerne hatt noen sånne selv... Kjempe fine.

Ha en fin dag.

My home is my Castle sa...

Jøss det var billig !!! Trodde de kostet flere tusen jeg ;)
Den kaffen er kjempegod.. Har smakt den flere ganger ;)

Klem,Kari

Anonym sa...

Devils food cake?
Er det den hun har laget i dag? Den smaker himmelsk!!!

Smineset sa...

Inne hos meg finner du en oppmerksomhet fra meg til deg :-)

Whoopsi Daisy sa...

GRATULERER med ny maskin :)
Nå ble jeg kaffe tørst her...og veldig fysen på en slik maskin. Jeg må bare spørre om noe; er det ikke vanskelig å få tak i de kapslene? Skjønner jo at kaffen også blir litt dyrere og myyyyye bedre, men.... vet du hvor dyrt det blir med en slik maskin?
Venter spent på svar.
Mvh
Whoopsi Daisy

Anonym sa...

Kan du lage kaffelatte med en sånn maskin som du kjøpte, er det med melkestimer osv.

Fin blogg du har.

Mvh
Ragnhild

hvitstil.com/Christine sa...

Whoopsi Daisy:
Jeg har svart på bloggen din

Ragnhild:

Det er forskjellige typer maskiner. Min har ikke melkesteamer, men jeg tror det er å få kjøpt som ekstrautstyr. Noen maskiner har innebygd steamer. Les mere på Nespresso.no

Frau Putz sa...

Uhm.... Jeg elsker kaffe. Er en ægte cafe-o-holic.
Men jeg kunne altså godt unde dig en biscotti (eller to!) til kaffen :o)

Tonje sa...

Åhh, til og med jeg som ikke drikker kafe synes den så nydelig ut! Kjempefin kaffemaskin også.

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Tonje

Whoopsi Daisy sa...

Takk for kjapt svar! Jeg hev meg ut for å prøve lykken. Uten hell desverre. Det er vist utsolgt over hele Norge!!!? Jaja, jeg fortsetter å lete :D
Prisen er det jo ikke noe å si på.
Takk igjen.
Mvh
Whoopsi Daisy

Verkstedet sa...

Hei!
Kaffe er utrolig godt! Kaffemaskinen min røyk i helgen - så her er det bare Nescafé i koppen. Ikke så veldig godt... Grattis med ny maskin!

Det ligger noe til deg på siden min!

Klem

Anonym sa...

Hei!
Takker for gode tips med kaffemaskin. Jeg har vært å skaffet meg en slik i dag :-)
Tok den siste de hadde på Expert her i Narvik.
Bruker følge litt med på bloggen din. Synes du har det så fint, og finner mange tips og ideer.
Jeg er fra Narvik, men tror ikke jeg vet hvem du er fra tidligere.
Klem fra Lisa