onsdag, januar 28, 2009

Ekstra lurt!

Noen mammaer kjenner kanskje til disse dingsene, men det gjorde ikke jeg- derfor kommer jeg med dette tipset.
I huset vårt er det noen gamle stikkontakter. Jeg hadde puttet inn noen barnesikringer som måtte fjernes før man kunne sette inn ett støpsel.(fort gjort å gleme å sette barnesikringen inn igjen etter bruk) Herom dagen fant jeg denne typen barnesikring. Stikk inn støpselet og vri. Ingen knøvlete fjerning av barnesikring først! Anbefales. (Fra Barnas Hus)
Foto: Celine først ute til babysang
Celine og jeg har vært på babysang i dag. Masse mammaer som synger og danser med babyene sine.  Det er Holmen Kirke som arrangerer babytreff hver uke med forskjellige temaer. Neste uke er det mini kurs i babymassasje. Det tror jeg vi skal få med oss. 

Christine

9 comments:

Veronica sa...

Slike barnesikringer har jeg aldri sett før,men så utrolig smart!!

Kose dere masse på babymassasje neste uke.

Anonym sa...

Ser jeg må på Barnas hus, han er bare 9 uker, men plutselig så trenger vi det. Takk for tipset:)Så kjekt med babytreff, her med meg er det ikke noe slikt, litt synd, hadde vært kjekt å treffe likesinnede:)Anita

Jeanette Jess1 sa...

Heisann
Takk for en flott blogg med masse inspirason,Jeg gir deg herved denne fotoutfordringen

http://www.jeanette-jess1.blogspot.com/2009/01/fikk-en-utfordring-av-ei-venninne-som.html

og gleder meg til å se hva du har ;o)
-Jeanette

Villa Creme sa...

Disse har jeg også! Men lillegull drar ut kontaktene og da følger hele barnesikringen med ut, så vær obs...

Anonym sa...

Disse er geniale!
For et par år siden hadde de slike på ikea også.. husker de var vannvittig billige, men vet ikke om de fortsatt selges der. Uansett en bra oppfinnelse for de med gamle stikkontakter!

Klaffen sa...

Hey! Så bra - ikke helt aktuellt for meg, men hadde litt det problemet da snuppa mi var liten! Litt i overkant intr i elektronikk og sånn... jeg er å treffe på monsko@live.no - ikke online!! Livet "endres" her om dagen, så det går litt fort i svingene. Sorry!! Stor klem

Lille Lavendel... sa...

For ei fancy kirke må jeg si!:) vi og var på babytreff i dag, kjempekos! Babymassasje anbefales på det sterkeste, prinsen ble rolig og søvnig. Og gråt mindre!!! Men han var vel bare et par mnd når vi begynte...fin måte og få god kontakt på!:)

Bea sa...

Vi har også slike.:o)

Jeg har dessverre samme erfaring som Villa Creme. Så pass på!

Når Mini_Bea drar ut kontaktene så følger hele barnesikringen med ut.


Klem fra Bea

Villa Drømmeverden sa...

Sånne har jeg ikke sett før. Vi må snart investere i slike, kjempesmart! Takk for tipset;)
Kos deg på jentetreff ikveld!