torsdag, januar 15, 2009

Holde styr på dagene

For å holde styr på alle bursdager og merkedager har jeg skaffet en kalender. I kalenderen kunne jeg på forhånd legge inn alle våre merkedager(overføre rett fra kontaktlista!). Det har ikke jeg sett før,men kanskje det er vanlig??

Dette er meg og Celine på julaften. Celine iført julegaven fra "Mor i Nord"

På hver enkelt kalenderdag kunne man legge inn bilde. Jeg hadde det så travelt, at det var kun på Celines dag det ble bilde.

Husbonden har vært en tur på IKEA og kjøpt nye trekk til sjeslongene i tv-stuen. JIPPI. De gamle var så utvasket og nå gått helt i stykker. Nå skal det trekkes om.

Det var bare det som var nytt fra Bussoli-leiren i dag!

Christine
 xoxo

11 comments:

Huset på toppen sa...

Veldig fin og pratsikt kalender du har fått deg, koselig med bilder og bursdags merkede dager:)
Ha en fin torsdag!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin kalender! Akkurat sånn jeg har sett etter - hvor har du kjøpt?

Jeg har bestilt med bilder av jentene, men ble ikke fornøyd - jeg liker å notere ting i kalenderen, det fikk jeg ikke gjort her. :S

Og den kjolen hennes var bare lekker!! :D

hvitstil.com/Christine sa...

Min er bestilt gjennom macén min- direkte i fotoprogrammet. Altså du må ha MAC for å få bestilt.

Bea sa...

Så fine kalender du har ordnet.

Jeg liker bloggen din og er innom den veldig ofte... hihi

Har lagt igjen noe til deg på bloggen min:o)


Klem fra Bea

Bjørg 47 sa...

Så nydelig en prinsesse, da, og kalenderen var jo kjempeflott, men jeg har IKKE mac.

Vibeke / Mammas Hus sa...

Ingen mac her heller... Siden du bestilte julekortene der også må jeg vel øsnke meg en sånn da. ;)

Lekkert var det uansett! :D

Livy sa...

Så utrolig fin kalender, en slik har jeg aldri sett maken til!

Ønsker deg en fin kveld!
Klem fra Livy

Anonym sa...

Så fin i Burberry kjole! Koster flesk, men er jo kjempefin da :)
Vår tulle har et skjørt og har brukt det utallige ganger og det er ikke slitt i det hele tatt. Kan sikkert selges på finn.no!

hvitstil.com/Christine sa...

julegave fra "Mor i Nord" ;)

Dentinista sa...

Hei, her er det bare å stille seg i kø, ser jeg!! Takk for velkomsthilsen, nå skal vi på Sandvikasenteret. Kanskje vi ses... Ønsker dere en gledelig helg!
Mvh

Anonym sa...

Hei.

Lurer på hvor du har kjøpt den sengehimmelen din ?