lørdag, januar 03, 2009

Oreo

Enda en kake! Da jeg lette etter marmorkakeoppskriften forleden dag, kom jeg forbi oppskriften til denne kaka. Oreokake. I dag har jeg bakt den. 

Toppingen ser brent ut, men det er den ikke. Det er oreo kjeksene som er mørke. Oppskriften finnes her.
Jeg måtte ta med ett bilde vi tok da vi grillet i fjæra i går.  Vi dro dit i dag også. Celine koste seg veldig og klukk-lo av mamma som kastet stein i havet!
På lua mi står det i rosa: Fru Bussoli. Den kjøpte jeg med en gang vi hadde giftet oss ♥

9 comments:

Cathrine sa...

å jeg elsker oreokjeks. denne må jeg prøve meg på!:) var den god?:)

hvitstil.com/Christine sa...

Jeg synes den var veldig god. Man må like formkaker da! Ganske lik marmorkake egentlig.

irina sa...

heia igjen. Stilig lue ....i like i like.

Den var du heldig med. Skulle hatt en jeg å :)

jeg elsker det søte liv. den dama som driver den siden er kjempedyktig.

Så koslig familiebilde og tur til fjæra ?
Her er ti minus og en meter snø som har kommet på tre dager.
klem

Fru Fjeldhammer sa...

ser man det.. enda en ny type oreo kake.. den må prøves!
klem

Kari sa...

Så lekker kake! Har smakt den en gang for lenge siden. Den var fantastisk god:) Herlige bilder du ellers viser.
klem

Mia sa...

Hei, og takk for hyggelig hilsen i bloggen min! Nå har jeg tittet rundt i bloggen din, og må si jeg er fascinert over måten du blogger på... herlig og personlig! Stadig noe nytt (imponerende at du får laget sååå mange innlegg) her hos deg. Jeg kommer nok innom ofte nå, for å få med meg siste nytt.

Anonym sa...

Så hyggelig bilde av dere tre!

Herfra Til Evigheten sa...

Hmmm....Ja, man kan aldri være forsiktig nok med valg av ektemann! Men jeg brukte litt tid på å finne ham da ;) Og jeg må si at jeg er veeeeldig fornøyd!

Ha en deilig søndag!

Familien Tuv sa...

Fint bilde:)