søndag, januar 11, 2009

En herlig søndag formiddag.

I dag har jeg fått tulipaner av husbonden. Tusen takk! Han hadde kjøpt dem på vei fra jobb i dag.
Tulipanene i vasen jeg kjøpte på SH-salget.(link her)

Husbonden jobber som regel på søndager. Hus skal vises frem i helger- sånn er det bare. I dag benyttet Celine og jeg muligheten til bli kjørt inn til byen og møte min venninne Marthe. Vi har trillet en koselig tur på Frogner og Majorstuen, skravlet masse og Celine har sovet. Fikk også vært innom United Bakeries. Herlig!

Marthe og Celine på United Bakeries. Celines kjole har jeg sydd selv.(link her)

Celine skulle egentlig trekke ut en serviett vinner nå, men den gamle printeren min var fri for blekk, så vi må vente til i morgen. Det var så mange på listen, at jeg tenkte det var bedre å printe ut liste og klippe, enn å skrive. Tusen takk til alle som har meldt seg på og tusen takk for alle de søte kommentarene.

Nå skal jeg gjøre klart til snekker som skal komme i morgen. Huset på hodet her noen dager nå!

Christine
xoxo

12 comments:

Tulipaner og krystaller sa...

Hei.
Det høres ut som dere har hatt den perfekte søndagen.
Nydelige tulipaner. Og hvite er jo bare finest da.
Liker dem kjempegodt og derav navnet til min blogg.
Syns du har en kjempefin blogg og liker så absolutt stilen på hus og interiør.
Kommer nok til å titte innom ofte.

ha en forstatt flott dag.

Hilsen Marit.

rod i hob sa...

Kjempefine tulipaner :-)
Hørtes ut som en deilig søndag, her i huset har vi bare vært inne.... Kjenner at NÅ må vi finne på noke :-)

Fortsatt god søndag!!

Anonym sa...

Heldig med dagen du også da Christine! Tulipanene var skjønne!
Det bakeriet er helt supert, har vært der et par ganger, men stadig fullt dessverre.
Hva skal skje i huset deres i tiden fremover siden snekkeren kommer på besøk tro...?!
Vi har hatt en fantastisk dag i skogen & skøyter med et vennepar og deres barn, tent bål og hatt en super herlig søndag!
Nå baker jeg Foccacia brød og vi skal kose oss til kvelds.
Ha en fin søndagskveld dere også!
Klem Ann-Christin

Cornelias Hus/Chez Nous sa...

Det skulle virkelig vært en united bakery her i Trondheim. Et herlig sted. Jeg kjenner Eva som driver Country Chic i Vibes gate og det er fra hennes butikk alle tingene i bakeriet kommer fra.
Kjolen du har sydd er supersøt!
Ha en flott uke!

Klem fra meg

Villa Creme sa...

Lurer på hva oppdraget til snekker`n er... ble nyskjerrig jeg nå! Du får legge ut noen bilder imorgen til oss:)

Christine Louise sa...

Så utrolig herlig formiddag :) De nydeligste tulipanene :) Heldig du er som har en sånn mann :) Så utrolig flotte servietter du syr. Synd jeg var for sent til å melde meg på :(
Klem fra meg :)

Perlehvit sa...

Heldig du er som fåt tulipaner!
Får så sommerstemning av blomsterbilder nå:)

Blir spennende å se hvem som vinner! Og guriland så mange som har meldt seg på da gitt.. Det må du ta som et STORT komplement for de fine serviettene du broderer!!!

Lykkelita sa...

Nydelige tulipaner! Så heldig du er som har en så romantisk mann, tror S-E har mye å lære av P:)
Utfordring til deg inne hos meg. Selv om jeg ikke egentlig tenker at du har "et monster" i huset...
Lykke til;)

Borte Bra - Hjemme Best sa...

Luksus med blomster da! Heldige du!

:)Anette

aase sa...

Så snill Preben er!!! Tulipaner er verdens flotteste blomst!!!

Herlig lita frøken i en knalltøff designerkjole!!!!

- B sa...

Den kjolen til Celine er bare så skjønn! Og har de ikke gode kaker og annet på United Bakeries.

Fikk nesten vann i munnen av å høre at du hadde vært innom. Veldig hyggelig lokale på Majorstua også!

Crinoline sa...

Hei.Det ligger en overraskelse til deg i bloggen min som jeg håper du vil motta. Er ofte innom den flotte bloggen din hvor jeg henter masse inspirasjon og tips.Takk skal du.