fredag, januar 02, 2009

God gammeldags

kake.!Marmorkake. Mannen spurte i går om jeg kunne lage marmorkake til han. Det er jo ikke helt forenelig med ett av mine nyttårsforsetter, men siden han spurte ble det nå slik.....
Oppskriften fant jeg på det søte liv. (link på høyresiden i bloggen). Den var knallgod, men det får holde med ett stykke for min del!

I dag står garderoben for tur. Det er orden der inne fra før, men det skal ryddes ut gammelt tøy. Sikkert plagg der inne som ikke har sett dagens lys siden jeg flyttet sørover for 10 år siden!
I miljøvennlig ånd skal jeg vaske alt som skal bort og levere på en tøyinnlevering. Kanskje noen andre kan bruke det?

Ha en fin dag.
Christine 
xoxo

4 comments:

krinkelkroken sa...

Marmorkake er godt ja;)
Er helt øm i magen for tiden, og regner med det er grunnet alle søtsakene jeg har fylt kroppen med;)
Godt nyttår til deg og dine:)

Anne sa...

Så fin blogg du har! Godt nyttår! Kommer innom igjen her:) Ha en fin helg!

Klaffen sa...

Å den så god ut da!!!! Så flink du er på ny året! I dag er JULA ute herfra, det føltes egentlig veldig godt! Skal flytte før påske og blir vel en real sjau da. litt deilig å kvitte seg med ting også! Ha en superduper dag. klem

Kort og Søm sa...

Dette er en av min barndomskaker.. :o)
Søsteren min begynte å bake den igjen i fjor til bursdagen min, hadde ikke smakt den på ti år. Veldig god :o)

Godt nytt år!!