torsdag, januar 29, 2009

Miss Muffet Barnerom

I dag har jeg en anbefaling å komme med. Da noen av jentene i barselgruppa og jeg var på trilletur i dag kom vi over denne barneromsbutikken på Holmensenteret i Asker.
Miss Muffet Barnerom. Den snille damen (Marit) i butikken lot meg få ta bilder. :)
Liten gustaviansk stol!
Fra inngangen. Massevis av møbler i alle fasonger.
Tepper tepper tepper. Bla. fra Rice, Laura Ashley, Designers Guild, Cath Kidson og Sebra.

Liten Englesson stol i jeans. Hadde ikke sagt nei takk til en slik i lys beige!
Celine titter på alle fargene i butikken.
Knøtteskrivebord. Hadde passet godt til Celines nye Kartell stol.

Signe, Celine og Mortimer ragger rundt i samme vogn.

Nå skal jeg gjøre meg klar for månedens jentetreff. Vi skal på min absolutte Oslo favoritt: Nodee! Planlegger du et besøk hit bør du bestille i goooooood tid.

Ha en herlig kveld.
Christine

6 comments:

Lykkelita sa...

For en herlig butikk! Måtte være en drøm å boltre seg rundt der inne:)
Fine Celine - savner henne, nå vil vi treffe dere snart...
Kos deg på jentetreff, vennen. Stor klem:)

Smilla sa...

Har vært innom butikken, og likte utvalget kjempegodt! "Desverre" er gutterommet ganske ferdigmøblert" så det ble lite shopping på meg :)

Var på Nodee og spiste mandag kveld, og det er alltid vellykket. God fornøyelse!

Sivs hus sa...

Hei, Det var en herlig butikk. Dit fikk jeg lyst å dra. Ha en fin kveld. Klem Siv

by Siv sa...

Mye fint!
Synd jeg bor i "feil" by :)
*Siv*

Anonym sa...

Oj oj oj her var det mye lekkert til de minste, trodde ikke det lå en sånn godbit der. God fornøyelse på Nodee!
Klem

Bianca sa...

Å det så ut som en farlig butikk for kortet mitt, hehe :P