søndag, januar 25, 2009

Søndagskos

Mens husbonden viste frem hus i dag  gikk Celine og jeg en lang tur i byen. Vi gikk bla. forbi den store Narvesen på Hotel Continental. De gangene jeg er der bruker jeg å stikke innom og kjøpe meg noen blader. Jeg er ganske sikker på at den kiosken har det beste utvalget i byen.
Så trillet vi innom Bagel and Juice og der ble det litt lunsj. Mine nye favoritter er tomat og brie bagel og Peach Paradise juicen! 

Fotoet under er ganske dårlig, men måtte ta det med. Jeg likte så godt det gule bildet i vinduet på et galleri vi gikk forbi. Jeg er blitt veldig glad i gult det siste året. Tror det er tid for å male litt bilder snart. (Jeg har malt de fleste bildene i huset vårt selv)

Etter trilleturen tok vi turen til Asker Bibliotek.(igjen) Celine elsker musikk og i julegave fikk hun en Ipod. På biblioteket lånte jeg masse barnemusikk som jeg spiller inn på Ipoden hennes.
Etter dagens runde har hun nesten 30 cder innspilt.
Ikke hvit Ipod!!!!! :)

Nå skal jeg sitte med bena høyt(ikke på bordet som Celine i forrige innlegg) og vente på middag. Husbonden lager "Spezzatino di manzo" (biffgryte) av "Mor i Nord" sitt egenjakta elgkjøtt. Den kokeboken var virkelig en god investering!

Christine

13 comments:

ENGEL sa...

så koselig dere har hatt det da;)

Anonym sa...

Oj oj oj egen Ipod og under 1 år! Hvor skal dette ende Christine, heavy julegaver her etter som Celine gror til skjønner jeg!
Søt & rosa var den også! Heldig hun frøkna di :)
Skjønner godt at kokeboken han fikk falt i smak og det er jo svært hyggelig for hele familien :)
Vi har hatt hjemmelagde kjøttkaker etter en herlig utedag i akebakken med ski & snowracer!
Ha en fin søndagskveld!
Klem

Anonym sa...

hm... hvorfor ble jeg anomym... det ligger jo det hvite hjerte som vanlig her... hm...
Prøver igjen å se hva som skjer!
Klem nok en gang :)

Frøken Lykkelig sa...

Godt med en luftetur på søndagen! Og gode blader å kose seg med i enten sovepause eller på kvelden!! Kjempekul Ipod!! Ja det er bare å kjøre på med musikk. Eldste min på 2,5 kan sikkert 30 sanger. Helt utrolig! Og utrolig gøy!!

Anonym sa...

Har du høytalere til ipoden da? Smart igrunn, godt tips til bursdagsgave:) Men vet du om det er mulig og ha flere ipoder på samme pc?

Anonym sa...

Jeg har både min, celine og den pappa hadde på min mac. Jeg har bare opprettet flere brukere på macen. Da har hver av oss hver sin itunes

Anonym sa...

Hei
Har du lyst til og fortelle hvilket symaskin merke du bruker? Ha fortsatt en fin kveld

Anonym sa...

Hei Anonym

Kan du sende en mail til meg på hvitstil@gmail.com

Tre Kusiner sa...

Eg er så fasinert over den koselege bloggen din. Du finn ein overraskelse på bloggen vår. Ha ein fin dag. G

Silje sa...

Hører ut som dere har hatt en herlig søndag. Den er hverfall etter min smak!!

Og Celine er en heldig liten jenten, med egen Ipod og det hele!!

Ha en flott uke som kommer!!

Klaffen sa...

hey, det høres ut som en herlig helg!!!! Jeg brukte lørdag til snømåking, og og søndag i dåp! Veldig koselig altså. Nå har jeg besluttet at det blir Egon neste fredag, men avventer klokkeslett fra de! I dag er det dans på Vollen for snuppa mi :) Ha en super dag

Kort og Søm sa...

Jeg fikk den kokeboken til jul, tror jeg jammen må titte litt mer i den og lage noe fra den.. :o)
Ser ut som det er så mye godt i den!
Narvesen ved Continental, har absolutt best utvalg!! Masse godt i denne utgaven av BBC Food, har akkurat lest litt i det.

Ha en fin dag,
hilsen Fredrikke :o)

Murmels mamma sa...

Heisann Christine!

Bagel and Juice er noe av det jeg savner med å bo i Oslo :D

Jeg har en liten utfordring til deg på bloggen min :)
http://cathny.blogspot.com/2009/01/utfordring.html

Cathrine