tirsdag, januar 27, 2009

På Revy

Og ikke hvilken som helst revy, men HONNINGSVÅGREVYEN!
I dag har vi for første gang hatt barnevakt for Celine. (Da ser jeg bort fra når "Mor i Nord" har passet henne). Onkel Stig  har passet Celine mens Husbonden og jeg har ledd så tårene har trillet. Ekstra gøy synes jeg at en av karakterene- Cliff Arne skal være fra Narvik(akkurat som meg), og jammen klarer gutta i Honningsvågrevyen å plukke opp detaljer. 
Terningkast 5 fra meg!

Det jeg lurer på nå er: Hvor er Fruene? Er det ikke tirsdag? Det er sport på tv, og jeg blir helt forvirra her!

Christine

10 comments:

Min lille krok i verden sa...

Høres moro ut. Så koselig at dere har kost dere.
Min kjære er jo også nordlending(Nord-Troms) og vi har vært på et par show med "På tryne-teateret". Det har også vært sinnsykt artig. Narvik får alltid gjennomgå og vi lo masse av all vitsingen om gate 1og gate 2 8narvik har visstnok kun to gater..knis) og masse annet moro.
Fortsatt fin kveld!
Klem

Bdicte sa...

Jeg elsker revy, og honningsvågrevyen er jo kjempearti:) Har sett de flere ganger. Cliff-Arne karakteren er jo dessuten bare helt fantastisk arti!!

Ha en fin kveld!

frk.Larsen - C design sa...

Fruene er erstattet, ikke av en viktig kamp..men av folk som skal snakke om en kamp som er over.. Skjønner ikke proriteringa!

Monica sa...

Jeg var også forvirret og lei meg pga fruene... arg!!! *sint på hånballen altså* Men hørtes kjempemorro ut med revy da!!!

Takk for at du tar deg til å lese bloggen min sa...

Så kjekt da... Det gjore meg å mannen og første gang me hadde fri. Teater er gøy....

Takk for at du tar deg til å lese bloggen min sa...

er en utfordring te deg på sia mi

Villa Creme sa...

Jeg har freeeesa hele kvelden over at Fruene må vike for sporten! Men blir dobbel glede til neste uke da:)

Klaffen sa...

Så knallbra!Revy og barnevakt - dette gjør susen! Ja hva med fruene - jeg skal forklare. bare fordi 75 % av Norges befolkning VIL se håndball, så kan ikke vi resterende 25 % få se VÅRT yndelings program.... ÆSJ! beklager de korte og til tider fraværende meldingene her men jeg strir litt om dagen. Er hektisk med full jobb, skole og andre aktiviteter for snuppa.I tillegg så pakker og rydder jeg for livet, og det tapper for krefter. Men men.... mars byr på masse positivt så dette blir bra! Gleder meg masse til bloggtreffet, så nå er det bare å holde ut :) klem til deg venne

Anonym sa...

Hei snuppa! Sjekk ut http://www.youtube.com/watch?v=YcBWSBRuk0Q

Her finner du et fint klipp av poliiitieee! Vi ringes oevr helga (alternativt søndag) og avtaler. KLEM Marthe!

Christina sa...

ÅÅÅÅÅ så arti!
Vi har sett alle og har de på DVD;)Narvik får gjennomgå og de smør selvfølgelig på litt ekstra...men sykt morsomt!
(Noen ganger så må man nesten være fra nord for å forstå humoren)..
Så bra at husbonden å likte det,men han er vel vant til nordlendinger...hehe

Ønsker deg en fin onsdag!!