tirsdag, mars 17, 2009

Babybling

I dag kom det et bitte lite armbånd i posten til Celine. Husbonden og jeg bestilte det fra USA i bursdagsgave til lille snella. 
 
Lille Celine syntes det var stas å ha det på, for hun sitter med armen rett ut i lufta og titter på armbåndet.

Jeg måtte ta med dette bilde av Celine, da hun søndag morgen i et lite uoppmerksomt øyeblikk kastet seg over potetgullrestene etter bursdagsselskapet!

Jeg har vært på en bruktbutikk jeg fikk anbefalt før helgen, og det fant jeg ett perfekt møbel til Celines nye jenterom. Bilder kommer.

19 comments:

Jorid + NOE Blog sa...

Så fint armbånd:-))

Ha en fin tirsdag!
Klem J

Unknown sa...

Nydelig armbånd.

Vakkert til små prinsesser :)

Ha en fortsatt fin dag :)

Photo-Me-Life sa...

Artig bilde med henne og potetgullet og supersøtt armbånd. På Caroline nytta det ikke ha smykker da hun var så lita, hun reiv dem av:)
Nå er jeg spent på møbelet....

Anonym sa...

Nydlig armbånd!
Herlig bilde av Celine, tatt på fersken!!!
Gleder meg til å se det nye jenterommet!
klem klem

Anonym sa...

Hvilken side har du kjøpt det armebåndet!! Herregud jeg har så lysst på hvit sofa! Det er det neste som skal i hus :-)

hvitstil.com/Christine sa...

Elisa:
http://www.tinyblessings.com/

Lynetmor sa...

Hei, så fint et armebånd da! Og kult bilde he, he. Ha en fin kveld :-)

Tonje sa...

Nydelig armbånd til en nydelig pike.

For en søt liten potetgulltyv, hi hi.

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem Tonje

Akkurat passe Frø sa...

Nydelig armbånd til herlig tulle!

Potetgull (eller "Chips" som enkelte her i huset seie) er jo ein herlig fristelse - så lenge det ikkje står fast i halsen...
Er dei ikkje fine når dei skal i gang med å smake på alt i den vaksne verda?! Her i huset har det vore lov å smake på "alt". Det har resultert i store overraskelsar for personalet i barnehagen. Det trillar både sylteakurkar, surslild og oliven ut av nisteboksen... (ikke på samme tid altså!)

Er spent på bruktfunnet ditt!
Ha ein fin kveld!

Anonym sa...

nydelig baby-bling :)

Får bare håpe Celine ikkje e like gla i å spise på smykkene sine som mathilde.. Ho har allerede spist sund 2 armbånd.. Grr! Det var de dåpsgavene liksom :) hehe..
å joda, ho får mat hjemme.. :)

klem :)

Maria ( Idekroken ) sa...

Så nydelig det var :) Er så pent med sånne små armebånd på de små armene ;)
Klem

Perlehvit sa...

Kjempefint armbånd, og HERLIG bilde av Celine! søt hun er:)

Monicas sa...

Så fint dette var da...ser henne for meg, der hun sitter å ser på stasen:) potetgullskåla...snadder for en liten frøken...

Miss.T sa...

Flott armbånd.. Stilig det bilde av Celine og chipsen : ) hun er SÅ søt !!

Ha en fin onsdag.

aase sa...

WOW,lekkert armbånd. Potetgull er jo toppen å finne på bordet til frokost det........lykke her ihvertfall.

Gleder meg til å se hva du har funnet for noe fint!

~L~ sa...

hun er så nydelig:)
fint armbånd, heldig var hun, hvor har dere bestilt det?
går snuppa di?
jeg har ei som blir året 2.april å hun har gått over en mnd:O
har det litt travelt denne frøkna syns jeg:)
ha en fin dag

Jeanette Jess1 sa...

Som mor til 3 gutter blir jeg helt dårlig når jeg ser slike små nydelige duppedingser,men trenger ikke bruke mye tid på slikt her i gården ;o) potetgullskåla di er det kremmerhuset,eller har du funnet den en annen lur plass?
Skulle hatt en sånn...

hvitstil.com/Christine sa...

Jess1:
Potetgullskåla er kjøpt på R.O.O.M, og er vel strengt talt ikke beregnet på det. Den tåler ikke vann, så skal bli artig å vaske den.......
Christine

Jeanette Jess1 sa...

He he,ting er da vel til for å brukes ;o) og hvis den blir stygg kan det jo hende du trenger en ny...og det er jo greit det og en gabg imellom ;o)
Ha en fortsatt flott onsdagskveld,
og takk for svaret ;o)