torsdag, mars 05, 2009

Det ble lys!

Jeg har vært på Living og kjøpt nytt lys til kjøkkenet. Det har vært veldig mørkt der- frem til nå. Her viser jeg bilder av de nye lysene. Elektrikeren satte opp en på hver side av kjøkkenet.
Etter:
 

 
Før: Her er den gamle lyslisten. Kun tre lyspunkt og ikke særlig pen!
 
I dag skal jeg begynne å trene med denne jenta. Hun bor også på Nesøya, blogger og tilfeldigvis fløy vi sammen i Sterling også. Nå blir vi treningsbuddyer også. Jeg gleder meg.
Christine

10 comments:

Gro Anita sa...

Hihi:-)
Så gøy... Gleder meg til å få en treningspartner, så får vi hjelpe hverandre å "pushe" hverandre avgårde....
For det vet jeg at jeg kommer til å trenge!!
Ha en strålnede dag så lenge...
Klem:)

Lykkelita sa...

Fine lys, så godt å få arbeidslys på kjøkkenet for "ho mor":)
Takk for koselig samtale i går, altfor lenge mellom hver gang. Stor klem fra oss til dokker!

Sivs hus sa...

Hei, Gratulerer med nytt lys til kjøkkenbenken. Trening er lettere når man er to:-) Klem Siv

Interiør 63º N sa...

Den lyslisten var bare helt nydelig :o)
Jeg så ett innlegg, som du har linket til litt nedenfor her, fra 11.september 08, hvor du hadde avbildet en stilig vannkoker. Du kan ikke for telle meg hvilket merke det er og hvor stor den er (i liter)Er på jakt etter ny vennkoker, men finner ingen jeg liker og alle er for store ;oI
Ha en fin dag:o)
Kirsti

hvitstil.com/Christine sa...

Kirsti:
Vannkokeren er fre Dualit. Koster 995. Den står i stasjon på en måte, og har derfor ingen ledning til kanna. Anbefales. terningkast 6!

Photo-Me-Life sa...

Det var fine og enkle lys.
Så gøy da å bli kjent gjennom bloggen og få en treningskomis:) Må jo være mye lettere å få seg på trening da man vet at man har en annen som vil du skal være med og som venter på deg.

VillaVanilje sa...

de nye lysene var veldig fine, og kommer nok til å gjøre susen ;)

Maria ( Idekroken ) sa...

Så fint det var. :) Vi venter på elektriker her hos oss, så blir det fint lys på kjøkkenet vårt og ;)
Klem

Klaffen sa...

Heldigris - og treningsflinkis!! Nei har ikke flyttet, skal lørdag 14 mars!!! Nå er du reg både her og der så alt er i orden vedr konkurransen:) jeg er blitt kontaktet av ett firma som ønsker å bruke meg i ett nytt interiørprogram.... Ouuue veit ikke jeg, skummelt det da! Alt er hemmelig enda, så jeg har taushetsplikt. Fniser litt nervøs nå:) klem

Anonym sa...

Hei,

Kjempefin lysskinne du hadde funnet der, har vært på jakt etter no sånt selv...
Fikk du montert eller fulgte det med dimming på den?

Hilde B.