onsdag, mars 25, 2009

Rydder og rydder

Jeg rydder og rydder. Forrige ukes intervju og fotografering ble utsatt til i morgen kl 13. (Jeg forteller hvilket magasin og når litt senere) Derfor rydder jeg i kveld. Siden kjellerstuen fortsatt er ute av drift, har vi hatt systue i spisestuen!!! Det må ryddes vekk. Bord skal dekkes, blomster danderes og Celines mest fargerike leker må flytte i boden for anledningen. 
 
Jeg har pusset mengder med sølv. Nå ser det virkelig pent ut i vitrineskapet i spisestuen.
Christine
Posted by Picasa

9 comments:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Spennende! Lykke til i morgen!! :)

Mitt lille hjem sa...

Gleder meg virkelig!
LYKKE TIL! Dette er kjempe spennende..

Cathrine Aksnes sa...

oi spennende! gleder meg til høre/se mer:)

Nostalgia sa...

Glleder meg til å se !
Lykke til :-)

Klem, Nostalgia

Lykkelita sa...

Lykke til, så spennende:)
Stor klem

Malin sa...

Lykke til!

Fantastisk vakker lysekrone!

Klem Malin

Anonym sa...

ååååh jeg kjenner jeg nesten må adoptere den lysekronen :)

Anonym sa...

Hvor har du fått tak i den lysekronen?

Cecilie

Anonym sa...

Jeg lurer også på hvor du har kjøpt den hvite lysekronen!